Hrvatska, Slovenija i Austrija zajedno promoviraju turizam u SAD-u

Foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) nositelj je hrvatskog dijela kampanje uz slovensku i austrijsku nacionalnu turističku organizaciju, priopćili su iz HTZ-a.

Cilj kampanje je pojačati prisutnost i vidljivost triju zemalja i cijele regije na turističkom tržištu SAD-a i to kroz isticanje ljepota i turističkih aduta alpsko-jadranske regije, doživljaja u prirodi, bogate kulturne baštine i raznolike gastronomije, s naglaskom na odgovornom i održivom turizmu.

Važnost tržišta SAD-a za turizam sve tri države

SAD je prema riječima direktora HTZ-a Kristjana Staničića najvažnije daleko tržište za hrvatski turizam, a zajedničke kampanje smatra izvrsnim primjerom suradnje destinacija sličnih vrijednosti, kulture i visokog stupnja kvalitete ponude.

"Kampanju podržava Europska putnička komisija (ETC) s ciljem dodatnog pozicioniranja srednjoeuropskog i mediteranskog prostora kao autentične, sigurne i raznolike regije, idealne za putovanja američkih turista. Hrvatska takvim projektima dodatno jača prisutnost na dalekim tržištima i potiče stvaranje prepoznatljivog europskog turističkog brenda koji promiče održivost, autentičnost i jedinstvena iskustva", poručio je Staničić, ujedno potpredsjednik ETC-a.

Iznosi i da je Hrvatsku ove godine u deset mjeseci posjetilo više od 829 tisuća američkih turista, koji su ostvarili 2,3 milijuna noćenja, što su porasti po deset posto u odnosu na lani.

Nastup u Las Vegasu

U sklopu kampanje provode se razne aktivnosti među kojima je konferencija Signature Travel Network, u Las Vegasu, gdje se do 13. studenog tri zemlje zajednički predstavljaju na tom sajmu luksuznog turizma.

Uz nacionalne turističke organizacije, sudjeluje nekoliko destinacijskih organizacija iz alpsko-jadranske regije, poput Vipavske doline, Julijskih Alpi, Krasa, Umaga i Friuli Venezia Giulia.

I za slovenski turizam američko tržište jedno je od najdinamičnijih i najperspektivnijih dalekih tržišta, rekla je direktorica Slovenske turističke organizacije (STO) Maja Pak Olaj, naglasivši da su turisti iz SAD-a ove godine u Sloveniji ostvarili 12 posto više noćenja nego lani, te da su rujan i lipanj najpopularniji mjeseci.

"To odražava našu predanost promociji kvalitetnih iskustava izvan glavne sezone, a zajednička kampanja izvrstan je primjer prekogranične suradnje koja može privući putnike koji traže visoke vrijednosti, autentična i održiva putovanja", ocijenila je Pak Olaj.

Direktorica Austrijske nacionalne turističke organizacije Astrid Steharnig-Staudinger podcrtala je važnost SAD-a za austrijski turizam, ističući da je 2025. rekordna godina po dolascima američkih turista u Austriju, sa sve većim zanimanjem za putovanja izvan glavne sezone.

"Uspješno pozicioniramo Austriju kao cjelogodišnju destinaciju za iskusne američke putnike koji traže i poznate atrakcije i skrivene dragulje. Naše partnerstvo sa Slovenijom i Hrvatskom omogućuje nam da istaknemo južnu Austriju, poput Koruških jezera i Graza", rekla je Steharnig-Staudinger.

Iz HTZ-a dodaju i da kampanja obuhvaća i suradnju s američkim medijem za putovanja Travel Weekly, objavom članka na temelju iskustava američkih turističkih agenata koji su posjetili regiju.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.