HRVATSKI korisnici aplikacije za komuniciranje Viber u 2021. su ostvarili više od 300 milijuna poziva i poslali više od 200 poruka u sekundi, izvijestili su u četvrtak iz tvrtke Rakuten Viber, koja stoji iza te aplikacije.
Korisnici Vibera u Hrvatskoj su u 2021. na toj aplikaciji proveli 25 milijuna sati u glasovnim i videorazgovorima, a najviše poziva i poruka bilo je tijekom praznika Nove godine, Valentinova i Dana žena, dok su tzv. stickere koristili 50 posto više nego u 2020., odnosno uz poruke su ih stavili više od 260 milijuna, podaci su iz priopćenja.
Iz Rakuten Vibera iznose da je Viber u 2021. obilježio 11 godina postojanja dosegnuvši više od milijardu instalacija na uređajima Android.
Hrvati kreirali više od milijun filtera
Ističu i da su od prošle jeseni, kada su se pojavili, hrvatski korisnici kreirali više od milijun filtera Viber, koji su im omogućili da se dodatno vizualno izraze tijekom razgovora.
Uz to, u posljednjih godinu dana Viber je pokrenuo nekoliko partnerstava u Hrvatskoj, s news portalom i drugima za više sadržaja, pri čemu ističu Koronavirus.hr kao jednu od najvećih komunikacijskih grupa na Viberu, s više od 50 posto mjesečno aktivnih korisnika, te suradnje s SOS Dječjim selom, Crvenim križem i Hrabrim telefonom.
U segmentu poslovnih rješenja Viber u 2021. također ima rast u odnosu na 2020. godinu, i to od 27 posto u segmentu novih "chatbotova", od 23 posto u broju novih poslovnih poruka i 15 posto u segmentu isporučenih poslovnih poruka.