PROŠLOG petka HZJZ je objavio upute o samotestiranju učenika te naveo kako u nekim situacijama dio učenika ni ne treba testiranje ili da će se ono provoditi po posebnom dogovoru sa školom.
Posebnu je pažnju privukao slogan koji se nalazi na uputama i glasi: Poškakljaj nos jednom tjedno i u školi s prijateljima uči vrijedno" koji je kod mnogih izazvao čuđenje.
Doznali smo tko je smislio slogan i koliko je sve koštalo
HZJZ smo upitali tko je smislio slogan, je li u tome sudjelovala neka marketinška agencija, ako jest - koja i koliko je novca to koštalo. Kazali su kako je riječ o cijeloj kampanji u kojoj je sudjelovala i PR agencija.
"Sadržaj edukativno-informativnih materijala (plakate i letak) i stručne upute i smjernice za pripremu scenarija osmislili su stručnjaci HZJZ-a. Slogane koji se koriste na letcima i plakatima 'Poškakljaj nos jednom tjedno, u školi s prijateljima uči vrijedno' i 'Najlakši test ikad!' osmislili su stručnjaci iz HZJZ-a u suradnji s kolegama iz županijskog zavoda za javno zdravstvo i PR agencijom.
PR agencija je bila angažirana za izradu edukativno informativnog videa pod nazivom 'SAMOTESTIRANJE NA KORONAVIRUS - Kako upotrijebiti antigenski test za samotestiranje na covid-19'.
Troškovi izrade videa i izrade i korištenja fotografija glumaca za letke i plakate su iznosili: Priprema scenarija sa superima, snimanje, montaža, vocieover, lokacija, muzička podloga, obrada fotografija za letke i plakate - 6500 kn + PDV. Angažman glumice i djevojčice za potrebe snimanja videomaterijala te korištenje fotografija za plakat i letke 14.600 kn + PDV", odgovorili su nam iz HZJZ-a.
Na ponovni upit o tome o kojoj se PR agenciji radi i tko je točno smislio slogan, odgovorili su: "Zavodi i PR agencija Abeceda komunikacije d.o.o. su to osmislili zajedno."
Pavić Šimetin o testiranju učenika: To je obiteljsko iščekivanje, 15 radosnih minuta
Dosta upitnika nad glavama osim slogana u kojima se spominje škakljanje nosa i učenje izazvala je i izjava Ivane Pavić Šimetin koja je o testiranja učeniku govorila kao o "obiteljskom iščekivanju i 15 radosnih minuta".
Rekla je to upravo komentirajući spomenuti slogan.
“Najlakši test ikad. I to nam je slogan pa će škole izabrati koji im je draži. Ovo je vrlo jednostavan test. To nije težak test, djeci je vrlo često i zabavan, vrlo rado čekaju rezultat, to je jedno iščekivanje u obitelji, 15 radosnih minuta. U tom smislu bismo više voljeli da se tako gleda, nego na ove neke druge načine”, zaključuje Pavić Šimetin.