NA VELIKOM i zabavnom rođendanskom partiju, priređenom za zaposlenike i prijatelje kompanije, Carlsberg Croatia obilježila je desetu godišnjicu nove pivovare u Koprivnici, najnovije i najmodernije pivovare u regiji. Uz fantastičnu glazbu Jinxa te birane delicije i vrhunska piva nekoliko je stotina uzvanika provelo vesele trenutke u druženju, a domaćini su se potrudili da goste upoznaju s procesom spravljanja piva, ali i zbirkom suvremene umjetnosti izloženoj u upravnoj zgradi.
Nova pivovara u Koprivnici otvorena je 1997. godine, a u deset godina u pivovaru je uloženo sto milijuna eura. Samo ove godine planirano je ulaganje od šest milijuna eura, a za sljedeću godinu planirana su i nova zapošljavanja. Carlsberg Croatia jedina je pivovara u Hrvatskoj čiji tržišni udio stalno raste. Na proslavi se slavila tehnologija, no uspjeh kompanije bio bi neostvariv bez vrhunskih pivskih brandova te motiviranih i predanih zaposlenika.
Carlsberg Croatia kao dio danske pivarske grupacije Carlsberg najdinamičnija je i najmodernija pivovara u Hrvatskoj koja predvodi hrvatsku industriju piva postavljajući primjer snažnog rasta. Svojim odgovornim ponašanjem ujedno postavlja primjer za poslovanje u skladu s najvišim standardima zaštite okoliša. Stoga je u 2004. primila ISO certifikate za standarde zaštite okoliša i kvalitete ISO 9001 i ISO 14001.
Također, kompanija 2005. godine prima certifikat "Poslodavac Partner" za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. Misija pivovare Carlsberg Croatia posve je jednostavna: povezati ljude te poboljšati kvalitetu života pomoću svojih proizvoda i brandova. Udio koji Carlsberg Croatia ostvaruje na domaćem tržištu iznosi 15 posto te bilježi kontinuirani rast, i danas je treća pivovara na hrvatskom tržištu. Asortiman proizvoda sastoji se od internacionalnih, regionalnih i lokalnih brandova - Carlsberg, Budweiser Budvar, Tuborg Gold, Tuborg Green, Pan, Podravka i Kaj.