Boris Johnson želi potrošiti 100 milijuna funti na reklamiranje no-deal Brexita

Foto: Epa

NOVI britanski premijer Boris Johnson namjerava potrošiti 100 milijuna funti na oglašavanje Brexita bez dogovora, javlja Metro.

Johnson je već formirao svoj takozvani Brexit “ratni tabor“, a sama reklamna kampanja trebala bi biti najveća nakon Drugog svjetskog rata.

Pripreme za Brexit bez dogovora dobile su na zamahu otkako je Johnson pobijedio na izborima za čelnika torijevaca, obećavši da će do 31. listopada napustiti Europsku uniju s dogovorom ili bez njega.

Još uvijek nije poznato kako će novi premijer skupiti toliki novac za kampanju ni kako misli progurati ideju o Brexitu bez dogovora u parlamentu s obzirom na to da su zastupnici ranije glasali protiv takvog rješenja.

Pokušaj ponovnog otvaranja pregovora?

Britanski ministri smatraju da je ovakvo naglašavanje priprema za Brexit bez dogovora zapravo ucjena Bruxellesa, odnosno pokušaj ponovnog otvaranja pregovora i ponovnog razmatranja uklanjanja takozvanog "backstop" rješenja za irsku granicu, odnosno mehanizma kojim se htio izbjeći povratak tvrde granice između Republike Irske, članice EU-a, te Sjeverne Irske, dijela Ujedinjenog Kraljevstva koje želi izaći iz tog saveza.

Nezavisna institucija The Institute for Government (IfG) savjetovala je Johnsonu da ideja Brexita bez dogovora dominira vladinim programom "sljedećih nekoliko godina".

Prema njezinim procjenama, premijer bi odmah trebao započeti vladine pripreme premještanjem tisuća službenika u operativne objekte. Trebao bi također uvesti zakonodavne mjere kojima će se nakon 31. listopada u Sjevernoj Irskoj osigurati izravna vlast.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.