OSJEČKI gradonačelnik je akciju "Kupujmo hrvatsko" još više razlomio te je njegov najnoviji prijedlog da se radnici osječkih gradskih poduzeća i građani goste samo proizvodima proizvedenim u osječkim poduzećima.
"Akcija "Kupujmo osječko" je akcija koja je slična onoj "Kupujmo hrvatsko", a početi će 26. veljače i najvažnija će biti prva dva tjedna", rekao je za Index osječki gradonačelnik Anto Đapić te dodaje kako se kriza koja je zahvatila svijet i Hrvatsku, još jače osjeća na istoku zemlje. Na tu je ideju osječki gradonačelnik došao obilazeći osječka poduzeća u kojima su mu govorili kako nešto sami moraju poduzeti.
Osječani na Kanditovim čokoladicama i Osječkom pivu
On želi okupiti sve osječke subjekte koji bi mogli pomoći u ovoj akciji uključujući i Poglavarstvo, proizvođače, udruge potrošača i medije. Želja mu je da građani Osijeka prihvate ovu akciju i počnu se sladiti Kanditovim proizvodima te u kafićima piju Osječko pivo. "Imate kafića u Osijeku koji nemaju Osječko pivo i to ovom akcijom želimo promijeniti. U Poglavarstvu želimo uvesti praksu da se, naravno preko javnih nabava, počnu kupovati proizvodi osječkih poduzeća", rekao je Anto Đapić te dodao kako namjerava skupiti ljude i otići u osječku Slavoniju MK i naručiti odijela kako bi pomogli toj tvrtki.
"Obamamanija" je očito zahvatila i osječkog gradonačelnika te on ovu akciju povezuje sa svjetskim primjerima. "Ako mogu američki predsjednik Barack Obama i francuski predsjednik Nicolas Sarkozy svoje birače pozvati da konzumiraju proizvode proizvedene u njihovoj zemlji, zašto mi Osječani ne bi pozvali svoje da koriste osječke", kazao je Đapić i dodao da će biti zadovoljan ako se ovom akcijom spasi i samo 120 radnih mjesta.
Stvarna pomoć gospodarstvu u problemima ili predizborna kampanja?
Očito je predizborna kampanja u Osijeku opako počela pa se i ovakve akcije koriste kako bi se biračima pojedini kandidati više svidjeli. Hoće li Đapić uspjeti u svojem naumu pa će Osječani u većoj mjeri početi piti Osječko pivo i sladiti se Kanditovim čokoladicama ostaje nam vidjeti. Ne treba smetnuti s uma da neke tvrtke trebaju kampanju i financirati, a da im se političari žele svidjeti na sve moguće načine, pa i konzumirajući njihove proizvode.
I.Kri.
Foto: Arhiva