Glasnogovornica banke Shirley Norton rekla je kako banka ne prihvaća da je učinila nešto krivo i odbija im vratiti novce.
"Sigurno poslovanje" nije ispalo jako sigurno
Bao i Huang otvorili su za svoju tvrtku račun u BofA još 2003. godine, a često su preko računa vršili novčane transfere, navodi se u tužbi podnesenoj u Los Angelesu. U tužbi se navodi kako im je rečeno da moraju otvoriti online račun, što je učinjeno 2007. godine, a online poslovanje im je predstavljeno kao jedan od najsigurnijih načina provođenja bankovnih transakcija.
22. lipnja 2009. godine BofA je na štetu kompanije provela dva transfera, od 50 i 99 tisuća dolara, na dva računa u Hrvatskoj. Jedan zaposlenik banke nazvao je Baa i obavijestio ga o sumnjivim poslovima, ali nije dao detalje, jer je Huang bila jedina ovlaštena za odobravanje transfera, a ona je u tom trenutku bila u Australiji.
Ipak, transfer od 50.000 dolara realiziran je, a za drugi transfer čak je naplaćena svota od 30 dolara, dok banka odbija vratiti 50.000 dolara koji su otišli s računa, tvrdeći kako je problem nastao u računalu tvrtke.
Banka odbija odgovornost
"Zaštita informacija naših klijenata jedan je od naših glavnih prioriteta, a naša sigurnosna procedura u skladu je s procedurama koje vrše i druge banke", rekla je Norton američkim medijima.
U tužbi se navodi kako je u svibnju, mjesec dana prije prevare, BofA tvrtki ponudila novu sigurnosnu proceduru za online bankarstvo i novčane transfere, što je tvrtka odmah prihvatila, ali ta procedura nije stupila na snagu do 13. srpnja.
Sud će najvjerojatnije na temelju tog ugovora ocijeniti je li banka odgovorna za gubitak novca.