Avionima Airbus A220-100 i A220-300 možda nedostaju osigurači i zato je Transport Canada naredio hitnu direktivu o plovidbenosti kojom se propisuju temeljiti vizualni pregledi glavnog stajnog trapa (MLG - Main Landing Gear) na tim zrakoplovima.
Provjere održavanja otkrile su da na lijevom glavnom stajnom trapu zrakoplova A220 nedostaje igla osigurača, a upravo takav avion u floti ima i Croatia Airlines.
Croatia Airlines: Naredba se ne odnosi na nas
Nedostatak ili oštećenje igle potencijalno bi mogao rezultirati kolapsom MLG sklopa tijekom polijetanja. Danas.hr poslao je upit Croatia Airlinesu o ovom problemu kod Airbusa.
"Zrakoplovna naredba Emergency Airworthiness Directive od 3. kolovoza 2024., koju je izdala Transport Canada tj. kanadska zrakoplovna vlast (a ne kompanija), ne odnosi se na Croatia Airlines, nego na određeni broj zrakoplova tog tipa koji su proizvedeni prije prvog novog zrakoplova Airbus A220 Croatia Airlinesa.
Ovakve i slične naredbe izdaju zrakoplovne vlasti država u kojima se proizvode pojedini tipovi zrakoplova, a u ovom slučaju zrakoplovna vlast Kanade s obzirom na to da se A220 proizvodi i isporučuje iz Airbusove tvornice u Mirabelu pored Montreala, odakle je stigao i prvi novi A220 Croatia Airlinesa.
Važno je istaknuti kako Croatia Airlines prima sve naredbe relevantnih zrakoplovnih vlasti koje se odnose na sve tipove zrakoplova u floti (Airbus A220, Airbus A319/320 te Dash 8-Q400) te da i na taj način kontinuirano potvrđuje prioritet u svom poslovanju - sigurnost letenja i putnika", odgovorili su iz Croatia Airlinesa za Danas.hr.