Vrijednost radova u Zagrebu ove godine veća od 250 miljuna kuna

Foto: Ranko Šuvar/Cropix

ZAGREB ljeti postaje veliko gradilište. Ulice su prazne, Zagrepčani na zasluženom godišnjem odmoru, pa su ljetni mjeseci najbolji trenutak da se nešto napravi. Radova nikada nije bilo više, stoga će vrijednost radova biti veća nego prijašnjih godina...

Bez obzira na rekordne temperature bageri i strojevi u Zagrebu rade punom parom. Noć ili dan, plus 40 ili kiša, radnici su na terenu, a na paklene vrućine su već navikli.

Vrijednost radova u Zagrebu ove će godine premašiti 250 milijuna kuna. Gradi se diljem grada, od najfrekventnijih prometnica u gradu, kao što su Držićeva-Vukovarska, pa do rubnih dijelova metropole. Radnička cesta, kao žila kucavica, trenutno je najveći projekt Gradske uprave.

"Radnička će tek imati svoju funkciju iduće godine kada je spojimo od nadvožnjaka do Petruševca i Žitnjaka i kada spojimo slijepo crijevo Radničke ceste nakon Domovinskog mosta s novom cestom za Sisak, odnosno odvojkom za naš aerodrom. Za dvije godine ćemo početi tramvaj od Kvaternikove i, kada se završi rekonstrukcija Zračne luke, s Jelačić placa doći za 15 minuta na zračnu luku s tramvajem", ponovio je zagrebački gradonačelnik Milan Bandić koji je danas obišao radove u Bakačevoj i Cesarčevoj ulici i u Gajevoj i Katančičevoj.

U poslijepodnevnim satima obići će i Kozari puteve, a za sutra ima u planu još neke lokacije u gradu. Na pitanje je li zadovoljan aktualnim radovima, Bandić odgovara:

"Sve staviti u termine, zapisati i kontrolirati - onda sam zadovoljan. Ja sam zadovoljan kad vidim i kad provjerim"

Većina radova u Zagrebu bit će dovršena do početka nove školske godine, no neki projekti će se završiti tek nakon ljeta, poručuje šef Zagrebačkih cesta Alen Gospočić.

"Tempo je uobičajen. Možda ove godine, ovog ljeta je puno više u održavanju ulica s obzirom na zahtjeve Grada Zagreba, našeg investitora. Puno se radi i očekujemo da ćemo bez prestanka raditi do Nove godine", rekao je Gospočić.

Zagreb od kraja srpnja ima i novu reciklažnu asfaltnu bazu u Rakitju. Trenutno je u testnoj fazi proizvodnje asfalta, a službeno počinje s radom 1. rujna.

"Znači, taj sav reciklirani asfalt u narednih nekoliko godina bit će potrošen na održavanje malih ulice u gradu i svih makadamskih hodnika tako da računamo da ćemo između 200 i 300 makadamskih hodnika u naredne dvije do tri godine asfaltirati", ističe Gospočić.

Jedan od najmodernijih postrojenja za reciklažu i proizvodnju asfalta u ovom dijelu Europe za proizvodnju koristiti i stari asfalt sa zagrebačkih cesta, a na sat proizvodi i do 340 tona novog asfalta.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.