NA KIOSCIMA je izašao prvi broj novih nacionalnih dnevnih novina '21. stoljeće', koje uređuje Nada Mirković, a izdaje tvrtka 'Miran dan' u vlasništvu Marjana Jurleke.
"To znači da se zapravo nećemo baviti vijestima koje dok novine izađu potroše portali, radio i televizija, nego ćemo pokušati svakoj vijesti dati neki 'background', dati neku interpretaciju i kontekst i to s jednim stavom. Kad kažem stavom, to znači iz pozicije naših vrijednosti, vrijednosti u koje mi vjerujemo, a to su tipične građanske, obiteljske vrijednosti", ističe Mirković.
Postavlja se pitanje otkuda odluka za ovakav potez jer se brojne medijske kuće jedva bore s krizom i slabom tiražom.
"Odlučili smo napraviti dnevnik 21. stoljeće zbog toga što mislimo da novinama koje postoje na tržištu pada tiraža ne samo isključivo zato što su ljudi osiromašeni, nego i zato što ljudi u novinama koje postoje na tržištu ne dobivaju ono što žele na pravi način. Činilo nam se da te novine vrlo često reflektiraju interese izdavača, nekih specijalnih interesa, a puno manje čitatelja i odlučili smo pokušati napraviti novine koje će se baviti onime što zanima čitatelje", kaže Mirković.
Dobar mamac za publiku je cijena od pet kuna.
"Želimo napraviti nešto što će biti popularna kvalitetna novina. To znači da mi s tom cijenom želimo reći da se obraćamo svima, da mi ne očekujemo samo jednu vrstu čitatelja. Tako da nismo htjeli baš nikoga na neki način isključiti", pojasnila je Mirković.