Grad Rijeka: Nije istina da smo s Astorijom dva puta dogovorili isti posao i za njega dva puta platili po 200.000 kuna

GRAD RIJEKA demantirao je napise o tome da su s riječkom firmom Astoria dva puta, 2011. i 2012. godine, dogovorili isti posao i za njega dva puta platili po 200 tisuća kuna, dok ugovoreni posao do danas nije izvršen. Informaciju o tome je objavio lokalni portal Rijekadanas.com, a priču je Index prenio u tekstu "Grad Rijeka dvaput ugovorio i iz proračuna platio isti posao koji i dalje nije napravljen?". Ispravak potpisuje pročelnik Zavoda za informatičku djelatnost Grada Rijeke, Vanja Smokvina, a prenosimo ga u cijelosti:

"Nije točno da je Grad Rijeka s društvom Astoria d.o.o. dogovorio isti posao i za njega dva puta platio po 200.000,00 kuna te da ugovoreni posao do danas nije izvršen. Ukupno je do danas za troškove katalogizacije digitalnih zapisa plaćeno 110.965,08 kuna bez PDV-a (136.654,35 kn s PDV-om), a ne kako je u tekstu navedeno dva puta po 200.000,00 kuna.

Grad Rijeka s društvom Astoria d.o.o. u 2011. za uslugu upravljanja digitalnim sadržajem ugovorio i isplatio iznos od 162.600,00 kuna bez PDV-a (199.998,00 kuna s PDV-om). Navedena usluga obuhvaćala je uslugu katalogizacije 42.000 digitalnih zapisa (78 GB) u ukupnom iznosu od 102.600,00 kuna bez PDV-a (126.198,00 kuna s PDV-om) i uslugu korištenja fonda fotografija tvrtke Cropix d.o.o. u iznosu od 60.000,00 kuna (73.800,00 kuna s PDV-om).

Kako je posao katalogizacije digitalnih zapisa kontinuiran, za 2012.g. osnovnim ugovorom predviđena je daljnja usluga za 32.000 digitalnih zapisa (78 GB) u ukupnom iznosu od 156.200,00 kuna bez PDV-a (195.250,00 kuna s PDV-om); od čega na uslugu katalogizacije digitalnih zapisa otpada 96.200,00 bez PDV-a (120.250,00 kuna s PDV-om), a preostali iznos na uslugu korištenja fonda fotografija tvrtke Cropix d.o.o.

Obzirom na smanjen iznos sredstava koja su Gradu Rijeci na raspolaganju za plaćanje ugovorenih obveza, Aneksom ugovora koji je načinjen još 8. ožujka 2012. umanjen je iznos usluge na 85.200,00 kuna bez PDV-a (106.500,00 kuna s PDV-om), od čega katalogizacija digitalnih zapisa za, sada po aneksu 16.000 digitalnih zapisa (39 GB), iznosi 25.200,00 kuna (31.500,00 kuna s PDV-om).

Dakle ukupno je za katalogizaciju digitalnih zapisa u 2011.g. ugovoreno i plaćeno 102.600,00 kuna bez PDV-a (126.198,00 kuna s PDV-om) za 42.000 digitalnih zapisa, a 2012.g. ugovoreno je 25.200,00 kuna (31.500,00 kuna s PDV-om), za 16.000 digitalnih zapisa, a plaćeno 8.365,08 kuna bez PDV-a (10.456,35 kuna s PDV-om).

Ukupna količina za koje je ugovorena usluga za 2011. i 2012. godine je 58.000 digitalnih zapisa. Ukupna veličina fonda fotografija u GB je orijentaciona i navedena u ugovorima radi zahtjeva koje DAM aplikacija mora podržati. Katalogizacija fotografija i njihova priprema za unos u DAM aplikaciju najsloženiji je i najveći dio posla koji je najvećim dijelom već odrađen. Riječ je velikom broju digitalnih zapisa raznovrsne tematike i različitih ekstenzija. Kao što je već rečeno, namjera je da se fotografije tijekom dužeg vremenskog perioda postepeno detaljno atribuiraju, nakon čega će se korisnicima iz pojedinih Odjela gradske uprave, ustanova, komunalnih i trgovačkih društava u vlasništvu Grada Rijeke omogućiti web pristup. Tek kada veći broj fotografija po svim kategorijama i temama bude do kraja atribuiran, omogućit će se njihova izravna dostupnost putem weba. Dakle, centralna digitalna arhiva najvećim dijelom jest realizirana.

Unaprijed zahvaljujem na objavi Ispravka i srdačno Vas pozdravljam".

S poštovanjem,

Pročelnik
mr. sc. Vanja Smokvina

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.