Foto: Press fotografija
DANI komunikacija, nacionalni festival oglašavanja koji se do 19. travnja održavaju u hotelu Lone u Rovinju okupili su rekordan broj sudionika i potvrdili status središnjeg mjesta okupljanja marketinških profesionalaca iz Hrvatske i regije. Više od 1500 sudionika u sljedeća dva dana očekuje bogat festivalski program uz gostovanja vrhunskih predavača Cannes Lions festivala i marketinških vizionara nekih od najpoznatijih svjetskih brendova.
Festivalski program je danas započeo predavanjem "Creativity matters" predsjednika Uprave Cannes Lions festivala, Philipa Thomasa koji je govorio kreativnosti kao pokretačkoj snazi poslovanja zaslužnoj za mnoge pozitivne promjene i napredak u društvu. Thomas je govorio i o odličnoj suradnji ova dva festivala te o važnost strukovnih festivala za industriju i njihovom utjecaju na promoviranje destinacije.
Program se danas nastavlja predavanjima nekih od najboljih predavača Cannes Lions i Eurobest festivala kao što su David Muhlenfeld, Per Nilson, Guy Abrahams dok su u subotu na rasporedu vizionari i lideri marketinške industrije David Shing, Till Diestel, Eka Rukola i Andre Nogueira te globalni brand direktor adidasa Thomas van Schaik i Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestle SA.
U natjecateljskom dijelu programa, u petak će se dodijeliti nagrade Effie za najučinkovitije kampanje u protekloj godini, a u subotu nagrade X i Mixx za najkreativnija ostvarenja u offline i online oglašavanju te nagrada za studente IdejaXica. Ove godine za te prestižne nagrade konkurira ukupno 212 kampanja i radova.