Costa Crociere nudi po 11.000 eura, ali neki će je putnici tužiti u SAD-u gdje su odštete veće

KOMPANIJA Costa Crociere, vlasnik potonulog kruzera Costa Concordia, ponudila je putnicima po 11.000 eura odštete za izgubljenu prtljagu i psihičke traume koje su doživjeli zbog nesreće.

Kompanija će putnicima nadoknaditi i punu cijenu krstarenja, kao i putnih te liječničkih troškova koje su imali po dolasku na kopno. Sporazum se neće odnositi na stotine članova posade, oko sto slučajeva ozlijeđenih putnika i na obitelji koje su u nesreći izgubile svoje bližnje, već će se oni nagoditi u posebnom aranžmanu, javlja Reuters.

Sporazum je postignut nakon nekoliko dana pregovora kompanije s predstavnicima udruga za zaštitu potrošača, koje us pregovarale u ime putnika. "Ovaj dogovor tiče se 3026 putnika iz 61 zemlje. procjenjujemo kako će 85 posto potrošača pristati na ponuđenu odštetu", priopćili su iz Adoca, jedne od udruga za zaštitu potrošača.

Međutim, udruga Codacons pozvala je putnika da ne pristaju na ove ponuđene uvjete. Ona je u suradnji s dvjema odvjetničkim tvrtkama u ime 110 putnika podnijela zajedničku tužbu protiv Costa Crocierea u SAD-u. Firmu, naime, posjeduje Carnival grupa sa sjedištem u SAD-u. Na to su se odlučili jer su odštete u Americi puno veće, pa su tako za svakog svog klijenta zatražili odštetu od 160.000 eura.

Posebnu tužbu na američkom sudu podigao je i jedan član posade, koji je u tužbi naveo kako nije bio svjestan opasnosti situacije sve dok već  nije bilo prekasno za napuštanje broda.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.