NOVI predsjednik Bayerna Karl-Heinz Rummenigge potvrdio je da klub namjerava ući u gaming i esport. Veliki je to zaokret u politici jednog od najvećih nogometnih klubova na svijetu, nakon što je bivši predsjednik Uli Hoeness prošle godine čvrsto bio protiv toga.
"U završnoj smo fazi internih rasprava. Trenutno naginjemo nogometnim igrama u esportu", izjavio je Rummenigge za AZ. Istaknuo je želju da Bayern stekne iskustvo u esportu te da su vrlo blizu donošenja konačne odluke. Van suradnji s Konamijem za PES i Electronic Artsom za FIFA-u, Bayern dosad nije imao nikakvih konkretnih izleta u esport. Međutim, neki od najvećih sponzora kluba poput Audija, Adidasa i T-Mobilea već su na različite načine ušli na esport tržište.
Za IT kompaniju poput T-Mobilea to je sasvim logičan potez. Adidas surađuje s francuskom esport kompanijom Team Vitality s kojom je u suradnji napravio tenisicu. Dizajn u skladu s bojama Vitalityja jako je dobro prihvaćen i primjer je kvalitetne suradnje esport kompanije i kompanije koja se bavi proizvodnjom sportske odjeće i obuće.
Audi je partner i sponzor nekoliko velikih esport kompanija, a najpoznatija suradnja je vjerojatno ona kada se njihov poznati logo pojavio na prsima igrača Astralisa, danas najbolje CS:GO ekipe na svijetu i jedne od najboljih svih vremena.
Različiti nogometni klubovi iz Bundeslige već su pronašli svoje mjesto u esportu. Najbolji je primjer Schalke 04 čija se League of Legends ekipa natječe u LoL European Championshipu, a imaju i timove za PES i FIFA-u.
Izgledno je kako će prvi koraci Bayerna ići u smjeru nogometnih igara u esportu, primarno FIFA-e i PES-a, što je odluka većine nogometnih klubova. Troškovi i rizik poprilično su mali, a ulazak na to tržište vrlo logičan slijed događaja. Međutim, osjete li u Bayernu da se njihova esport divizija razvija u pravom smjeru, mogli bi se odlučiti i na konkretnija ulaganja.