Foto: Riot Games
ZAVRŠETAK League of Legends World Championshipa na neki način obilježava i kraj sezone. Svake godine u periodu predsezone Riot Games uvodi značajnije promjene u igru, a mi smo upravo ušli u to razdoblje. Ovaj tjedan League of Legends dobit će najveću zakrpu još od 2014.
Velike promjene u pripremi za novu sezonu normalna su stvar u svijetu esporta jer je teško takve promjene uvoditi usred sezone kada se igraju brojne lige i mečevi, kao i manja natjecanja. League of Legends zbog svog Championship Seriesa funkcionira na sličan način.
Riot Games velike promjene najavljuje posljednjih šest mjeseci, a brojni noviteti već su testirani na PBE serveru gdje su, ili nisu, zadovoljili. Nova zakrpa sa sobom donosi ogroman broj promjena kojima je cilj osvježiti i balansirati igru kako bi aktivnim igračima ostala zanimljiva, ali i privukla nove igrače ili one koji su iz nekog razloga prestali igrati.
Promjena je previše kako bi ih sve nabrojali, ali zato ćemo navesti one najveće. Naravno, sve informacije do najsitnijih detalja dostupne su na službenim stranicama.
Runes Reforged je sustav koji bi u potpunosti trebao zamijeniti rune i masteriese. O ovome se već naveliko pričalo te, ako pratite novitete u igri, ova informacija vas ne bi previše trebala iznenaditi. Rune će sada biti raspoređene u pet kategorija - Precision, Domination, Sorcery, Resolve i Inspiration, a u svakoj od njih moći ćete birati između 60 runa. Stranice s runama sada će sadržavati dva stabla, primarno i sekundarno. Primarni će vam omogućavati da odaberete najvažniju keystone runu, kao i tri manje rune. Dok će sekundarno stablo biti fokusirano na same statove, ovako bi to trebalo izgledati u praksi.
Screenshot: LoL/Riot Games
Sve rune ćete sada moći namještati u fazi odabira heroja (champ select) i sve će biti potpuno besplatne, tako da će se novi igrači moći lakše uključiti u samu akciju. Osim toga, novi sustav runa sada će imati puno veći utjecaj na igru, što će dodati novu razinu strategije i dubinu. To je ujedno i najveća promjena u novoj zakrpi.
Iduća velika promjena tiče se vašeg računa i Influence Pointsa (IP, da, za to stoji kratica :)). Dosad je maksimalni level računa (ili igrača) bio 30., a tog ograničenja neće biti nakon nove zakrpe. Moći ćete levelati koliko god želite, a za okrugle i značajne brojke Riot Games će vas nagraditi s predmetima u igri.
Foto: Riot Games
IP će postati Blue Essence ili BE, što ide ruku pod ruku s micanjem ograničenja levela na računu jer ćete ga dobivati sa svakim novim levelom. Sve što sada možete kupiti za IP moći ćete kupiti s novom valutom i to za istu cijenu. Ako je novi heroj koštao 6,300 IP-a, sada će koštati toliko Blue Essencea.
Foto: LoL/mex8
Heroji će isto tako doživjeti određene promjene, i to njih 140. Da, dobro ste pročitali. Trenutni sustav runa herojima daje određene statove i većina heroja ovisi o tim malim dodacima. Međutim, s novim sustavom runa koji će imati puno više utjecaja na igru izgubit će se ti postojeći mali dodaci, pa zato Riot Games povećava statove gotovo svakom heroju u igri. Iako su promjene male, radi se o najvećoj promjeni kod heroja u povijesti igre.
Nakon godinu dana dolazi i velika promjena za mehanizam povratka u igru koji je uveden tek prošle godine "Catch-up experience". On će sada biti značajno smanjen jer je tim u prednosti preteško tu prednost zadržavao. Cijeli mehanizam osmišljen je po uzoru na neke druge igre gdje se igračima ili timu koji zaostaje za izvršenje istog zadataka daju određeni benefiti u obliku iskustva ili golda kako bi lakše sustigli protivnike. Promjena će najviše pogoditi džunglu u kojoj će sada bonus xp davati samo veliki monsteri. Ova bi promjena mogla u igru vratiti heroje poput Lee Sina i Gravesa.
Screenshot: League of Legends
Što se ostalih pozicija tiče, kada ubijete protivnika, a manji ste level od prosjeka svog tima, više nećete dobivati bonus iskustvo. U prijevodu, ako ste dosad u ekipi imali nekoga tko razvaljuje i značajno je veći level od vas, i prosječni level vašeg tima bio bi veći, na temelju čega biste vi dobivali bonus iskustvo za asistenciju ili kad ubijete protivničkog heroja. Što bi vama i vašoj ekipi omogućavalo da nepravedno stječete prednost. To sada više neće biti moguće.
Promjene nisu zaobišle niti predmete u igri, naravno. Uz brojna balansiranja statova predmeta, kao i recepata, vidjet ćemo i neke zanimljivije promjene kao što je uvođenje predmeta "Stopwatch". Korištenjem predmeta koji košta 600 golda na 2,5 sekunde postat ćete nedodirljivi, ali ni vi nećete moći ništa raditi sa svojim herojem. Predmet ćete moći iskoristiti samo jednom i nakon što ga iskoristite, postat će "Broken Stopwatch" te ćete ga moći nadograditi.
Cilj je predmeta omogućiti herojima koji trebaju takvu zaštitu jeftiniju alternativu dok ne naprave Zhonya's Hourglass ili Guardian Angel, ali kako će se predmet moći iskoristiti samo jednom u cijeloj igri, morat će dobro razmisliti kada će to učiniti.
Očekuje nas vrlo zanimljivo razdoblje u League of Legendsu, a prvih nekoliko tjedana nakon zakrpe bit će pravi kaos dok se meta malo ne stabilizira. Nadamo se da ste do kraja sezone stigli u diviziju koju ste željeli i da ćete imati više sreće u novoj verziji igre. Kako biste se što bolje pripremili, pročitajte sve promjene koje stižu sa 7.22 zakrpom.
Podsjetimo, na PBE serveru je trenutno dostupan i novi heroj Zoe, the Aspect of Twilight, ali nije navedeno da će doći sa 7.22 zakrpom u igru.