TOTTENHAM je danas predstavio novog klupskog sponzora, ali nije mogao ni sanjati u kakav debakl će se prvi dan suradnje pretvoriti.
Poznata engleska tvrtka Dulux postala je službeni klupski dobavljač boje, o čemu se Tottenham pohvalio na Twitteru. Kao što se moglo očekivati, bilo je onih koji su događaj iskoristili kako bi se narugali Tottenhamu pa je tako jedan navijač u komentarima predložio da se kante s bojom skladište u trofejnoj vitrini budući da u njoj nema trofeja.
No, malo tko je očekivao da će se u izrugivanje sa Spursima uključiti i njihov novi sponzor. Na komentar da u vitrinama mogu biti kante s bojom Dulux je odgovorio poznatim memom na kojem je oglas za prodaju Tottenhamovih vitrina.
Dulux je na predstavljanje suradnje na Tottenhamov stadion doveo i engleskog ovčara koji je maskota tvrtke pa je jedan navijač pitao može li on možda igrati stopera u prvoj momčad. Dulux je na to odgovorio:
"Vjerojatno bi bolje odradio posao."
Rijetko viđena komunikacija odmah se proširila društvenim mrežama i engleskim medijima, a kad je shvatio što je njegov djelatnik napravio, Dulux je odmah obrisao sve komentare s Twittera i javno se ispričao Spursima. Community manager te tvrtke navodno je dobio otkaz, ali je instantno postao junak navijača ostalih londonskih klubova koji su ga hvalili zbog duhovitih objava.