ELECTRONIC ARTS je navodno Tyleru "Ninji" Blevinsu platio milijun dolara kako bi određeno vrijeme igrao i streamao njihovu igru Apex Legends, navodi Reuters. Dobra je to zarada za nekoliko sati igranja i nekolicinu objava na Twitteru, piše na početku spomenutog teksta. Ali taj iznos nikoga ne bi trebao čuditi, evo i zašto.
>Kreće razvoj nacionalnih LoL liga za zemlje regije, uključujući Hrvatsku
Ninja je jedan od najpoznatijih gamera na svijetu i prvi koji se našao na naslovnici magazina ESPN. Davao je izjave i intervjue i za najveće medijske kuće, a gostovao je i u showu Ellen DeGeneres. Igrao je i streamao tijekom dočeka Nove godine na kultnom Times Squareu, a često igra i sa svjetskim zvijezdama. Ninja je jedan od najpoznatijih gaming brendova na svijetu.
Njegov kanal na platformi Twitch.tv prati više od 13 milijuna gamera, dok na Twitteru ima više od četiri milijuna pratitelja. Na njegov YouTube kanal preplaćen je čak 21 milijun gamera. U posljednjih sedam dana proveo je 45 sati streamajući, a istovremeno ga je u prosjeku gledalo oko 39 tisuća ljudi, u jednom trenutku najviše 83 tisuće. Prošle je godine izjavio kako otprilike zarađuje pola milijuna dolara mjesečno i tada je dospio u sve svjetske medije. Najpoznatiji je po igranju Fortnitea, što je također vrlo bitno.
Milijun dolara za jedan dan streama, nekoliko objava na Twitteru i pokoji video na YouTubeu, s takvim brojkama uopće nije puno. Kompanije su spremne platiti streamerima da promoviraju njihovu igru između 10 centi i jednog dolara po satu za svakog gledatelja na streamu. Ninja je jedan od najpopularnijih streamera, a samim time vjerojatno i među skupljima.
Čak i da mu je Electronic Arts platio dolar po satu za svakog gledatelja, on bi do milijun gledatelja došao za 10 sati, ako ga prosječno gleda 100 tisuća ljudi, odnosno za 20 sati, ako ga istovremeno gleda 50 tisuća. Ovako su dobili puno više, a u isto vrijeme i najpopularnijeg Fortnite streamera prebacili na svoju stranu i uvukli u svoju battle royale igru. Objave na Twitteru ili video na YouTubeu ne treba ni spominjati. Šokirali biste se kada biste doznali koliko traže domaći influenceri, a Ninja je ipak nekoliko razreda više.
Electronic Arts je točno znao što radi, a s obzirom na to da Apex Legends u prvih mjesec dana ima 50 milijuna registriranih igrača te i dalje ruši rekorde, čini se da se kampanja isplatila. Možda se Ninja po broju pratitelja ne može mjeriti s Cristianom Ronaldom ili Rihannom, ali njega prate isključivo mladi gameri, a njima se žele obraćati kompanije poput Electronic Artsa. U tom pogledu, za tu publiku, Ninja je najveći i to košta. Streameri inače naznačuju kada emitiraju sponzorirani sadržaj. On je i nakon promocije nastavio igrati Apex Legends, te jasno istaknuo da se ne radi o plaćenoj promociji, već mu je igra zabavna. Ima li bolje reklame od te?
Podsjetimo, Apex Legends je na tržište izašao bez prethodne kampanje, samo se pojavio na streamovima najpoznatijih streamera, koje prate milijuni gamera. Nismo vidjeli 10 objavljenih teasera, teške marketinške kampanje, najave otvorenih i zatvorenih beta za koje se milijuni očajnički trude doći do ključa. Čini se kako je to bio pun pogodak.
>Nova hit igra i dalje ruši rekorde: 50 milijuna igrača u prvih mjesec dana
Nakon izlaska Apex Legendsa cijeli hajp oko Fortnitea se malo stišao, a primat na Twitchu preuzeo je Michael "Shroud" Grzesiek. Sezona League of Legends je u punom jeku i stari je LoL ponovno najgledaniji sadržaj na toj platformi. To vjerojatno ima veze i s okladom između dva američka streamera, koji su se za 10 tisuća dolara okladili tko će na kraju mjeseca biti bolje rangiran u igri. Ali Ninja je i dalje tu, kao i Fortnite. Gaming svijet je vrlo turbulentan i nesiguran, a trendovi se brzo mijenjaju. Ipak, i dalje ga prosječno gleda 40 tisuća ljudi.
Ninja je sve, samo ne uspjeh preko noći. Brendovi se ne grade preko noći, ali znaju preko noći propasti. To što je već toliko dugo u samom vrhu zabavne industrije potvrda je da Ninja jako dobro zna što radi.