ČETIRI igrača među top 20, osam među top 50 i pet od šest najbolje rangiranih hrvatskih tenisača nastupit će na 21. izdanju ATP turnira u Umagu. "Suma sumarum" je to press konferencije koja se održala pet tjedana prije početka. Novi direktor turnira Vanja Božićković kaže kako je zacrtani plan za sada u potpunosti ostvaren i da možemo očekivati spektakularni sportsko-kulturni event.
"Dolazi prošlogodišnji pobjednik i peti igrač svijeta Nikolaj Davidenko s kojim sa nedavno razgovarao i koji je u šali rekao da se već sprema za Umag. Tu je i Juergen Melzer, nedavni polufinalist Roland Garrosa koji trenutačno uživa renking karijere na 16. mjestu. Od hrvatskih igrača gledat ćemo Ljubičića, Karlovića, Ančića po prvi put u Umagu... Htjeli smo dovesti i Čilića, no on je rekao da nakon Wimbledona ne planira igrati na zemlji. Probat ćemo promijeniti njegovo mišljenje, a ako ne uspijemo, nadamo se da ćemo ga dovesti sljedeće godine", rekao je Veličković dodavši:
"Jedna pozivnica ide Ančiću, a na raspolaganju su nam još dvije koje ćemo čuvati do kraja. Razgovarat ćemo i s ljudima u Savezu jer uvijek volimo podržavati mlade hrvatske tenisače. U istom se trenutku održavaju još dva velika ATP turnira; u Los Angelesu i Gstaadu. Mi imamo četiri top igrača među prvih 20, LA ima dva, a Gstaadu jedan. To nešto govori."
Prpić: Nadam se da će Umag dobiti mog nasljednika
Okupljenima se obratio i prvi pobjednik Umaga i jedini Hrvat koji je dignuo umaški pehar, a danas izbornik reprezentacije Goran Prpić.
"Svake je godine turnir sve bolji i bolji u svakom smislu. Igrački i organizacijski. Mislim da će ove godine biti posebna stvar jer će nastupiti pet od šest najboljih hrvatskih igrača. Nadam se da će se i zdravlje naših igrača poboljšati pa i da će moje postolje kao jedinog Hrvata pobjednika biti ugroženo", rekao je Prpić.
Čačić: Umag - jedan od rijetkih hrvatskih lifestyle brandova
Predsjednik HNS-a Radomir Čačić je pohvali napore organizatora u ekonomskoj krizi koja trenutačno drma Hrvatskom i Svijetom.
"Umaški turnir je jedan od rijetkih hrvatskih lifestyle brandova. On je ukupni proizvod u turističkom smislu koji sadrži sport, zabavu, poslovni turizam...Svakako treba pohvaliti napore organizatora, posebno s obzirom na recesiju i tešku situaciju u kojoj je jako teško pronaći sponzore", zaključio je Čačić.