BIVŠI njemački vozač Nico Rosberg, koji je 2016. osvojio naslov prvaka Formule 1 i samo pet dana kasnije objavio odlazak u mirovinu, posjetio je Zagreb, odnosno sjedište tvrtke Rimac Automobili u Svetoj Nedelji.
Mate Rimac uveo ga je u svijet proizvodnje svojih električnih automobila, a Rosberg je sve snimao i objavio na svojem YouTube kanalu.
Rimac i Rosberg upoznali su se prije nekoliko godina, a vozački as oduševio se modelom C_Two, koji je ovog ljeta kupio.
"Za nas je čast da je Nico odlučio biti dio obitelji Rimac Automobila. Imati priliku da nam jedan od najboljih svjetskih vozača da krajnju potvrdu dizajna i inženjerstva kupovinom jednog automobila je nevjerojatan osjećaj", rekao je tada Rimac.
Čim je stigao, Rosberg se ugodno iznenadio ugledavši Porsche Taycan na parkiralištu. Objasnio je da Porsche ima 15% udjela u vlasništvu Rimčeve tvrtke. Odmah je sjeo za volan i krenuo u probnu vožnju i uzbudio se zbog ubrzanja.
"Rekao bih da do stotke ide za 2.6 sekundi, a Rimac to postiže za 1.9 sekundi", komentirao je njemački vozač, sin finske automobilističke legende Kekea Rosberga, dok je Taycanom išao na sastanak s Rimcem, koji mu je zatim pokazao sjedište tvrtke i pogon proizvodnje.
Rimac mu je za početak pokazao salon i ispričao kratku povijest tvrtke, kako su prije 10 godina postojali samo on i garaža te da su još u fazi širenja.
Rosberg je pažljivo upijao sve što mu je Rimac govorio o prvom modelu automobila te o modelu električnog motora, odnosno njegovoj usporedbi s motorima s unutrašnjim izgaranjem.
"Razgovarao sam s glavnim inženjerom za razvoj u Porscheu koji je rekao: 'Ja sam talentiran, ali Mate Rimac je s drugog planeta'", pohvalio ga je Nijemac.
Rimac je zatim slavnoga gosta proveo kroz pogon te mu objasnio da tvrtka gradi kampus 20 puta veći od trenutačnog kompleksa, čija izgradnja košta 120 milijuna eura. Rosberg je primijetio velike sličnosti s proizvodnjom bolida Formule 1.
Nakon toga uslijedilo je kratko predavanje o dizajnu Rimčevih automobila, u kojem je gazda tvrtke objasnio da su se trudili napraviti i oku ugodan proizvod, koji ipak zbog toga neće koštati više. Zatim su se fokusirali na električni motor.
"Kad smo osmišljavali C_Two, želio sam da do 100 km/h dođe za 2.2 do 2.4 sekunde te da postiže maksimalnu brzinu od 350 km/h. Tri mjeseca prije showa u Ženevi uspjeli smo to postići, ali onda su u Tesli izbacili Roadster i tvrdili da mogu doći do 100 km/h za 1.9 sekundi i maksimalne brzine od 400 km/h. Pogledao sam svoj tim i rekao im da ne možemo biti sporiji od njih", ispričao je Rimac.
Za kraj je Rosberg došao do sobe za konfiguraciju u kojoj je dogovarao detalje izgleda svojeg vlastitog primjerka, no to je, kao i snimke testiranja, ostavio za idući video na svojem YouTube kanalu.