NOGOMETAŠI Dinama uspješno su odradili prvo europsko gostovanje ove sezone. U Bačkoj Topoli pobijedili su s 1:3 izraelski Maccabi Tel-Aviv. zagrebački klub objavio je na društvenim mrežama video s putovanja u Srbiju. Najprije let u Beograd, onda trening pa putovanje u Bačku Topolu na utakmicu. Jedna od zanimljivosti na tom videu je i neobična igra s kartama koju su dinamovci igrali u avionu.
Radi se o društvenoj igri Wizard, u kojoj se koristi špil od 60 karata, koje imaju vrijednost od 1 do 13 u četiri različite boje. Postoje u špilu i četiri karte Čarobnjaka te četiri karte Jestera, odnosno dvorske lude.
Igrači se natječu u više rundi na temelju broja igrača, a pobjeđuje onaj tko završi s najvećim rezultatom. U svakoj rundi igračima se dijele karte – jedna karta u prvom krugu, dvije karte u drugom, tri u trećem, itd. – tada se adut određuje okretanjem gornje karte nepodijeljenog špila; ako je boja otkrivena, ta boja je adut, dok ako je prikazana karta Jester, ona se odbija i nema aduta za tu rundu.
Ako je prikazana karta čarobnjak, djelitelj bira jednu od 4 boje kao aduta. Diler ne može izabrati "bez aduta". U posljednjoj rundi svake igre sve karte se dijele tako da nema aduta. Igrači zatim navode koliko trikova očekuju da će pobijediti u rundi.
Igranje i pobjeđivanje trikova uglavnom koristi standardna pravila uzimanja trikova. Ako igrač vodi kartu u boji, onda svi ostali igrači moraju slijediti njihov primjer, ako je moguće. Ako igrač vodi Jestera, tada drugi igrač određuje vodeću boju. Ako igrač vodi čarobnjaka, onda oni koji ga slijede mogu igrati što god žele. Međutim, u svim slučajevima igrač uvijek može igrati Čarobnjaka ili Jestera, čak i ako drži karte u vodi.
Nakon što je svaki igrač odigrao kartu, odredite pobjednika trika na sljedeći način: Ako je odigran jedan ili više čarobnjaka, igrač prvog čarobnjaka osvaja trik, skuplja karte i vodi do sljedećeg trika. Ako ne, onaj tko je odigrao najveći adut dobiva trik. Ako ne, onaj tko je odigrao najvišu kartu vodene boje osvaja trik. Ako su svi igrači igrali Jestere, pobjeđuje onaj tko je igrao prvog Jestera.
Nakon što su svi trikovi odigrani, igrači zbrajaju svoj rezultat za kolo. Ako igrač odgovara njihovoj ponudi, osvojivši točno onoliko trikova koliko je navedeno na početku runde, osvaja 20 bodova, plus 10 bodova za svaki trik. Ako je igrač propustio svoju ponudu, gubi 10 bodova za svaki trik koji nije uspio, bilo da je uzeo više ili manje od predviđenog.