ČINI se kako će 2019. ostati zapamćena kao godina u kojoj je zatvoreno najviše šoping destinacija. Naime, samo u prva četiri mjeseca ove godine najavljeno je više zatvaranja nego što ih je realizirano tijekom cijele 2018.
Stigla je apokalipsa maloprodaje, a samo u SAD-u je najavljeno zatvaranje gotovo 6.000 trgovina, navodi Business Insider. Tako je Abercrombie&Fitch obznanio kako će u samo jednom danu zatvorit više od 1.100 svojih trgovina, a slična sudbina očekuje se i u Charlotte Russeu i Family Dollaru, koji su također najavili gašenje svojih poslovnica. Desetke trgovina zatvorit će i planetarno popularni Gap, Victoria's Secret i JCPenney, a pojedini brendovi su se odlučili na drastičan potez - zatvorit će sve svoje trgovine. Jedan od njih je maloprodajni lanac obuće Payless.
"Poplava zatvaranja trgovina nastavit će se i trajat će sljedećih nekoliko godina", smatra Deborah Weinswig, izvršna direktorica Coresight Researcha, koja je provela istraživanje o trendu zatvaranja fizičkih trgovina.
Vodeći se trenutnom situacijom na tržištu, predviđa se da će se do 2026. zauvijek zatvoriti vrata čak 75.000 američkih trgovina, a najveći broj odnosit će se na trgovine odjećom.
Iako je ova vijest pogodila mnoge šopingholičare, to ne znači da će njihovi omiljeni brendovi zauvijek nestati. Naime, svoje poslovanje sele na Internet. Razlog za donošenje takvih odluka skriva se u sve većoj popularnosti internetske kupovine, zbog čega fizičke trgovine imaju sve manje posla pa stvaraju više troškova nego dobiti.