Foto: Instagram
SVAKA ljubiteljica cipela dobro zna za ime Jimmy Choo.
Popularni dizajner i osnivač istoimenog luksuznog brenda već više od dva desetljeća ispunjava ženske snove svojim neodoljivim i skupocjenim cipelama. No dizajner je sada spoznao i koliko je tanka granica između ljubavi i mržnje jer ga je njegova nova kampanja koštala brojnih obožavateljica.
Reklama za njegovu cruise kolekciju, čije je zaštitno lice Cara Delevingne, prozvana je seksističkom i razbjesnila je žene diljem svijeta. Manekenka u njoj šeta ulicama New Yorka odjevena u mini šljokičastu haljinu, dok joj prolaznici fućkaju i dobacuju komplimente na račun njenih svjetlucavih čizmica.
Iako je dizajnerov plan bio Caru prikazati kao emancipiranu i jaku ženu, to mu nije pošlo za rukom i feministkinje diljem svijeta složile su se da je reklama neprikladna, pogotovo pred kraj godine u kojoj je seksualno uznemiravanje bilo goruća tema. A je li dizajner zaista pogriješio ili je javnost ipak pretjerala s optužbama, procijenite sami: