Foto: Balmain, Puma, Instagram, Dior, Tumblr
MOŽDA dugo nije izbacila novu pjesmu, ali Rihanna ima takvu moć da ti može prodati džip ako želi, piše Fashionista.
Brandlink, baza koja pomaže brandovima da vide koliko koja slavna osoba "vrijedi" u svijetu marketinga, objavila je novu listu sa celebrityjima u koje se najviše isplati uložiti da budu zaštitno lice.
Na prvom mjestu našla se Rihanna, a prešišala je čak i Beyonce!
Iznenađujuće je što treće mjesto dijele dva muškarca, i to oba iz R&B -svijeta. To su Ne-yo i Usher koje kupci navodno obožavaju.
Na ljestvici je Rihanna prikupila 367 bodova, što je, ukratko, 3 puta više od bilo koje druge zvijezde s A-liste, recimo Angeline Jolie.
Sjetite se samo njezine MAC kolekcije koja se prodavala kao luda, Rihanninih čarapa, kolekcije za brand Puma, suradnje sa Diorom, njezinih parfema, ali i da je ona 2014. bila zaštitno lice kuće Balmain.
Uz očigledne reklame, RiRi nam prodaje stvari i putem spotova, ali i Instagrama - sjećate se ljubičastog ruža iz kolekcije njezine frendice? Rasprodani su u trenu.
Baš nas zanima koji će se sve brandovi boriti za lice ove ljepotice.