Foto: Kenzo, Press Foto, Tumblr
NAKON "Balmaina", u H&M stižu krpice s potpisom "Kenzo"!
Ovaj luksuzni francuski brand koji je 1970. godine pokrenuo japanski dizajner Kenzo Takada već je desetljećima sinonim za visoku modu koja spaja europsku estetiku s azijskim modnim stilom.
Žive boje, bogati uzorci, često inspirirani džunglom, i životinski motivi prepoznatljivo su obilježje branda koji je danas dio slavne korporacije LVMH.
Kreativni direktori kuće danas su Carol Lim i Humberto Leon, a "Kenzo" duh u svoju će high street kolekciju za H&M unjeti izradom kolekcija za žene i muškarce te modnih dodataka.
Kolekcija KENZO x H&M bit će dostupna od 3. studenog 2016. u više od 250 odabranih trgovina H&M-a širom svijeta i online.
Od pridruživanja modnoj kući 2011. Carol Lim i Humberto Leon stvorili su vlastiti modni svemir s kolekcijama punim drskih boja i živopisnih printova predstavljenih na raskošnim revijama, kroz suradnje s drugim umjetnicima i u kreativnim digitalnim kampanjama. Globalni utjecaji i tradicije miješaju se i stapaju s energijom ulice, čime nastaju kolekcije koje su istodobno inspirativne i pristupačne njihovim obožavateljima širom svijeta. U modnoj kući KENZO moda izražava slobodu, radost i individualnost za svakog ponaosob.
"Jedva čekamo podijeliti s cijelim svijetom kolekciju KENZO X H&M i svu njezinu kreativnost, razigranost i ljubav prema modi", kaže Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u.
"Ovom suradnjom s H&M-om želimo razmišljati globalno, pomaknuti granice i prenijeti novu energiju modne kuće KENZO svima u svijetu", kažu Carol Lim i Humberto Leon, kreativni direktori modne kuće KENZO.