Dosadili im bezobrazni kupci: ASOS ima nova pravila za povrat proizvoda

Foto: Instagram

LJUBITELJICE omiljene britanske internet trgovine dočekalo je neugodno iznenađenje. Ok, za većinu se donošenjem novih pravila povrata koje je ASOS najavio apsolutno ništa ne mijenja, ali pojedinci ipak imaju razloga za brigu.

Naime, iz uprave ASOS-a najavili su kako će ubuduće "poduzimati potrebne akcije" protiv onih povrata koji im se učine sumnjivima. 

"Moramo osigurati da povrati naših proizvoda ne budu štetni kako za nas tako i za okoliš, pa ako primijetimo neobičan obrazac ponašanja, mogli bismo to istražiti i poduzeti potrebne mjere", navode iz ASOS-a u priopćenju koje prenosi Cosmopolitan.

Kako su objasnili, spomenuti "neobičan obrazac ponašanja" odnosi se na odjeću za koju sumnjaju da je vraćena nakon što je prethodno već nošena te na kupce koji prečesto vraćaju naručene proizvode.

No, to nije jedina promjena koja nas očekuje. Propisani rok za povrat robe produljen je s 28 dana na 45, s tim da za proizvode vraćene nakon 28 dana (od dana zaprimanja pošiljke), nećete dobiti povrat novca već vaučer s iznosom vraćenog proizvoda koji možete potrošiti - u ASOS-u.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.