Foto: Instagram
Ovo što upravo čitate je zapravo velika revolucija, koja se ovih dana digla zbog jednog od najvećih britanskih lanaca trgovina, John Lewis, gdje su nedavno izbacili spolne oznake iz trgovina.
Nema više "za dječake" ili "za djevojčice", niti ultra plavih ili ultra rozih polica. Sad se sve prodaje pomiješano. Svaki komad odjeće nosi etiketu unisex boje, a sve samo zato da oslabe ti obojani spolni stereotipi, s kojom smo već malo pretjerali.
Ideja da roditelji i djeca kupe ono što im se sviđa, oduševila je mnoge, ali ne sve. Ovi drugi žestoko su se obrušili na ideju iz mnogo razloga.
"Ne razumijemo tu potrebu uklanjanja oznaka, one su samo informativnog karaktera, a njihovo uklanjanje samo će zbuniti potrošače", pričali su vladajući britanski parlamentarci, ne smatrajući da će sad ljudi biti toliko slobodni i, primjerice, sinu od šest godina kupiti haljinu. To je samo pitanje političke korektnosti i ne mora nužno značiti da je dobro za cjelinu", komentirali su.
Hoće li nova ideja o odjeći za sve, bez spolnih razlika i stereotipa, postati nova moda, tek ćemo vidjeti. Ipak svima je jasno kako se ta, sad već luda pošast podjele na ženske i muške boje, nekako ipak treba ublažiti.
Mislite li?