MALEZIJSKI zubar Gao Jye Teh postao je hit na TikToku zahvaljujući videu o potrebnoj količini zubne paste koju je objavio.
Zubar je pokazao količinu paste kakvu prikazuju na četkici u reklamama za zubne paste te objasnio da je to zapravo previše paste. Pokazao je da je zapravo puno manja količina paste dovoljna za djecu i odraslog čovjeka te ostavio mnoge u šoku.
Video je pregledan više od šest milijuna puta, a lajkalo ga je preko 700 tisuća ljudi.
Dakle, kolika količina zubne paste je dovoljna za pranje zubi odraslog čovjeka? Veličina graška.
Djeca ispod tri godine trebaju još manju količinu od toga. "To je zato što fluor, ako se unosi u velikim količinama, može izazvati stanje poznato kao zubna fluoroza na zubima u razvoju. Kozmetičke implikacije kreću se od blage promjene boje do žutih i smeđih mrlja do očiglednih jamica na zubima", otkrio je za BuzzFeed.
Međutim, objasnio je i da ako se koristi premalo zubne paste, vaši zubi neće imati koristi od punih zaštitnih svojstava fluorida.
"Jednom kada operete zube, trebali biste ispljunuti višak i ne ispirati usta vodom. To je zato što fluoridu u zubnoj pasti treba vremena da djeluje na vaše zube", kaže dr. Gao.
"Pasta za zube je poput šampona. Ako o njoj razmišljate kao o proizvodu za čišćenje zuba - baš kao što šampon čisti kosu - onda, da, svaka pasta za zube služi u tu svrhu. Međutim, ako želite liječiti određeno stanje, kao što su bolesti desni, tada sigurno neke vrste pasta za zube mogu učiniti više od drugih zahvaljujući svojim sastojcima", pojasnio je.
Za BuzzFeed je progovorio i o tome djeluju li uopće paste za izbjeljivanje zubi.
"Takva pasta za zube u povijesti je stvorena za uklanjanje mrlja sa zuba pušača. S vremenom su se stvarale i stavljale na tržište nježnije formule za opću uporabu. Ovisno o sastojcima, neke su prilično učinkovite u uklanjanju težih mrlja. Međutim, važno je shvatite da pasta za izbjeljivanje zuba uklanja samo veće mrlje, što daje iluziju bjeljih zuba. Trenutno nema znanstvene literature koja dokazuje da one mogu promijeniti nijansu zuba", objašnjava.
Gao društvene mreže koristi kako bi promijenio svijest o stomatologiji kod ljudi.