U FACEBOOK grupi Ženski recenziraj objavljena je pozitivna recenzija usluge Jadrolinije. Violeta Vicić Bratanić putovala je na ljetovanje sa svojom obitelji te je potražila pomoć zaposlenika Jadrolinije kako bi olakšali putovanje njezinom djetetu s autizmom i epilepsijom.
"U moru negativnih recenzija na usluge u našoj zemlji, ja imam jednu pozitivnu i to za Jadroliniju. Srce sezone, krkljanac i vjerujem da mnogi od vas znaju kako to izgleda u trajektnoj luci Split, vikend ili radni dan isto je, iako smo mi vikend ipak preskočili. Naša relacija bila je Split-Hvar, a to je oko dva sata plovidbe. Kako imam dijete s težim autizmom, epilepsijom i još par drugih dijagnoza, uvijek je igra ne sreću kako će sve to izgledati", započela je Violeta svoju objavu u grupi.
Zbog jake vrućine Violeta je željela da putovanje trajektom njezinom djetetu bude što lakše.
"Vrućina i sunce, gužva, galama. Da bi to sve ublažili uvijek je opcija bila držati upaljen automobil i klimu jer on voli biti u automobilu. Ovaj put je muž pisao email Jadroliniji s molbom da nas samo po mogućnosti stave u prizemlje trajekta tako da ne čekamo dugo na iskrcaj, ono bar nešto. Brzo smo dobili odgovor da dođemo sat vremena ranije, na XX vez, i da se javimo djelatnicima koji će dobiti upute", prepričava Violeta.
"Tako je i bilo, oni su nas stavili odmah na početak reda za čekanje (ako je bilo parkirano užasno puno auta) i kada je krenuo ukrcaj pustili su par auta i onda nas tako da stanemo odmah do lifta koji vodi u restoran i na palube. Tako smo zahvaljujući jako ljubaznim djelatnicima Jadrolinije izbjegli gužvu, imali direktan put do restorana i mogli smo u miru naći mjesto za sjediti da gužvu nismo ni primijetili iako je u pitanju veliki trajekt", dodaje.
Iznenađena je ljubaznošću djelatnika
Kaže da su, iako su tražili samo da ne parkiraju na kat, dobili cijeli paket pomoći od zaposlenika Jadrolinije.
"Na putu nazad je muž nazvao luku u Starigradu i također samo pitao da nas stave dolje, međutim i tamo kad smo došli dečko na rampi nas je pustio i uputio gdje ćemo stati i čekati ukrcaj. Pri ukrcaju su nas parkirali dolje u prizemlje (iako prvi auti idu na kat) odmah do invalidskog WC-a (ovaj nije imao lift) i opet smo u miru mogli ući prije gužve i smjestiti se na mirnije i udobnije mjesto", kaže Violeta.
Pretpostavlja da je ovo sasvim normalna procedura Jadrolinije kada su u pitanju osobe s invaliditetom ili nekim kroničnim bolestima, ali svejedno je pozitivno iznenađena ljubaznošću i pomoći koju su pružili djelatnici Jadrolinije.
"Mom djetetu, a i nama s njim, omogućili su mirnu i 'stressfree' plovidbu. Eto HP ne možemo pohvaliti, ali Jadroliniju možemo", zaključila je Violeta, čija je objava u dva dana u toj grupi skupila više od 5500 lajkova i stotinu komentara.