Hrvatska je prošle godine s britanskog tržišta ostvarila 3.7 milijuna noćenja, priopćila je Hrvatska turistička zajednica, a hrvatske destinacije i ove godine mogu očekivati dobre trendove sudeći po brojnim objavama o našoj zemlji u britanskim medijima.
Tijekom vikenda, popularni The Sun objavio je prilog o putovanjima novinarke Emily Fairbarn, koja je u Dubrovniku boravila od 7. do 13. listopada prošle godine. Tekst je objavljen u tiskanom izdanju, ali i na portalu te se očekuje da će ga prosječno pročitati 31 milijun čitatelja. Dubrovnik je opisan kao "biser Jadrana s kristalno čistim morem i gastronomijom svjetske klase".
O Hrvatskoj piše i The Guardian. Objavili su veliki tekst o 24 skrivene plaže u južnoj Europi, a na popisu su se našle čak četiri hrvatske, od toga tri iz zadarske regije. To su Južna Luka na Ugljanu, uvala Brbinjšćica na Dugom otoku te plaže poznatog turističkog mjesta Šimuni na Pagu. Četvrta se nalazi u Istri, a riječ je o plaži otoka Sveta Katarina.
Očekuje se da će članak prosječno generirati preko 22 milijuna čitatelja mjesečno, kojima će tako biti približene manje poznate, ali i dalje atraktivne hrvatske destinacije.