"Teška prevara": Naručili šest porcija lignji i šest piva pa ih šokirao račun

Foto: Facebook / TripAdvisor

CISCO ROCK je vojnik iz Brooklyna koji se na društvenim mrežama odlučio požaliti nakon lošeg iskustva s jednim skupocjenim restoranom na Mikonosu. Nakon što je s društvom otišao na ručak prilikom odmora na spomenutom grčkom otoku, Rock je ostao zatečen vidjevši iznos koji mora platiti za skroman ručak koji je pojeo s prijateljima.

Šest porcija lignji naplatili su im nevjerojatnih 600 eura, a šest lokalnih lager piva 150 eura, što zajedno iznosi oko 5600 kuna. Prema toj računici, ispada da tanjur lignji i pivo u tom restoranu na Mikonosu stoje oko 1000 kuna.

Osim toga, ekipa je naručila i tri Cezar salate koje su platili 60 eura, dvije boce vode po cijeni od 17,80 eura, kao i čašu soka od rajčice za 18 eura. Sveukupno, njihov račun u restoranu DK Oyster iznosio je više od 6200 kuna, što je Cisca i njegove prijatelje ostavilo u potpunom šoku.

Svoje negativno iskustvo muškarac je podijelio na TripAdvisoru i društvenim mrežama kako bi druge ljude upozorio da ne ponove istu grešku, a u svojoj objavi objasnio je kako po dolasku u restoran nisu dobili cjenik, a kada su ga zatražili, osoblje restorana nije im ga htjelo dati.

"Izbjegavajte ovo mjesto, to je klopka za turiste! Na plaži platiti 836 eura za lignje, šest piva i tri salate je teška prevara, a osoblje je neljubazno i odbija vam dati cjenik", napisao je ljutiti Amerikanac u osvrtu na restoran smješten na jugu otoka u blizini plaže Platis Gialos, čija ukupna ocjena broji četiri zvjezdice na TripAdvisoru.

Iako dosad nije imao loše ocjene, u posljednje vrijeme to se počelo mijenjati. Osim Cisca, još su neke mušterije pisale kritike na račun tog restorana, a spominju i  neljubaznost osoblja.

"Jednostavno sramota. Platili smo 38 eura za prosecco i gin. Morao sam tražiti cjenik da provjerim je li to stvarna cijena, a voditelj lokala koji se predstavio kao John, dao mi je cjenik u kojem doista stoje te cijene", napisao je britanski turist JackLK.

Iz restorana su odgovorili na njegovu recenziju tvrdeći kako neopravdano kritizira njihov restoran te da sve cijene pišu u cjeniku. Uz to, istaknuli su kako bi protiv pojedinaca koji šire ružne riječi o restoranu mogli pokrenuti i pravne akcije.

NY Post došao je do komentara osoblja restorana koje se brani. "Iako smatramo da cijene odražavaju naš trud, brigu i kvalitetu hrane koju poslužujemo na jednoj od najpoželjnijih plaža na svijetu, suosjećamo s našim nezadovoljnim mušterijama", izjavili su. Također, dodali su kako posjetitelji prođu pored ploče s cijenama na ulazu bez da je pogledaju prije nego što sjednu i naruče, a očekuju da će platiti manje za lokalnu morsku hranu i druge usluge.

"Neki ignoriraju katalog i odmah naručuju hranu" navode iz restorana dodajući: "U tome ih ne zaustavljamo. Koliko je vjerodostojan netko tko kaže da je tražio cjenik, bio odbijen i svejedno opet išao naručiti hranu iako su mu odbili dati cjenik da vidi koliko sve to košta?"

Na kraju, pozvali su druge da dođu sami i provjere uslugu te omjer cijene i kvalitete umjesto da vjeruju nekolicini nezadovoljnih i nepromišljenih mušterija. "Molimo vas, dođite i budite suci. Nemojte dopustiti ljudima da vas obmanjuju brojevima koji samo govore mali dio priče", istaknuli su.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.