CISCO ROCK je vojnik iz Brooklyna koji se na društvenim mrežama odlučio požaliti nakon lošeg iskustva s jednim skupocjenim restoranom na Mikonosu. Nakon što je s društvom otišao na ručak prilikom odmora na spomenutom grčkom otoku, Rock je ostao zatečen vidjevši iznos koji mora platiti za skroman ručak koji je pojeo s prijateljima.
Šest porcija lignji naplatili su im nevjerojatnih 600 eura, a šest lokalnih lager piva 150 eura, što zajedno iznosi oko 5600 kuna. Prema toj računici, ispada da tanjur lignji i pivo u tom restoranu na Mikonosu stoje oko 1000 kuna.
Osim toga, ekipa je naručila i tri Cezar salate koje su platili 60 eura, dvije boce vode po cijeni od 17,80 eura, kao i čašu soka od rajčice za 18 eura. Sveukupno, njihov račun u restoranu DK Oyster iznosio je više od 6200 kuna, što je Cisca i njegove prijatelje ostavilo u potpunom šoku.
Svoje negativno iskustvo muškarac je podijelio na TripAdvisoru i društvenim mrežama kako bi druge ljude upozorio da ne ponove istu grešku, a u svojoj objavi objasnio je kako po dolasku u restoran nisu dobili cjenik, a kada su ga zatražili, osoblje restorana nije im ga htjelo dati.
"Izbjegavajte ovo mjesto, to je klopka za turiste! Na plaži platiti 836 eura za lignje, šest piva i tri salate je teška prevara, a osoblje je neljubazno i odbija vam dati cjenik", napisao je ljutiti Amerikanac u osvrtu na restoran smješten na jugu otoka u blizini plaže Platis Gialos, čija ukupna ocjena broji četiri zvjezdice na TripAdvisoru.
Iako dosad nije imao loše ocjene, u posljednje vrijeme to se počelo mijenjati. Osim Cisca, još su neke mušterije pisale kritike na račun tog restorana, a spominju i neljubaznost osoblja.
"Jednostavno sramota. Platili smo 38 eura za prosecco i gin. Morao sam tražiti cjenik da provjerim je li to stvarna cijena, a voditelj lokala koji se predstavio kao John, dao mi je cjenik u kojem doista stoje te cijene", napisao je britanski turist JackLK.
Iz restorana su odgovorili na njegovu recenziju tvrdeći kako neopravdano kritizira njihov restoran te da sve cijene pišu u cjeniku. Uz to, istaknuli su kako bi protiv pojedinaca koji šire ružne riječi o restoranu mogli pokrenuti i pravne akcije.
NY Post došao je do komentara osoblja restorana koje se brani. "Iako smatramo da cijene odražavaju naš trud, brigu i kvalitetu hrane koju poslužujemo na jednoj od najpoželjnijih plaža na svijetu, suosjećamo s našim nezadovoljnim mušterijama", izjavili su. Također, dodali su kako posjetitelji prođu pored ploče s cijenama na ulazu bez da je pogledaju prije nego što sjednu i naruče, a očekuju da će platiti manje za lokalnu morsku hranu i druge usluge.
"Neki ignoriraju katalog i odmah naručuju hranu" navode iz restorana dodajući: "U tome ih ne zaustavljamo. Koliko je vjerodostojan netko tko kaže da je tražio cjenik, bio odbijen i svejedno opet išao naručiti hranu iako su mu odbili dati cjenik da vidi koliko sve to košta?"
Na kraju, pozvali su druge da dođu sami i provjere uslugu te omjer cijene i kvalitete umjesto da vjeruju nekolicini nezadovoljnih i nepromišljenih mušterija. "Molimo vas, dođite i budite suci. Nemojte dopustiti ljudima da vas obmanjuju brojevima koji samo govore mali dio priče", istaknuli su.