Nakon dugog iščekivanja, Taylor Swift otkrila je "sudbinu Ofelije" objavom novog spota za istoimeni singl. Pjesma se nalazi na njenom 12. studijskom albumu The Life of a Showgirl, koji je svjetlo dana ugledao 3. listopada.
Glazbeni spot, koji je u nedjelju navečer stigao i na YouTube, režirala je sama Swift, a kao što njezini obožavatelji već znaju, ispunjen je brojnim referencama i takozvanim "easter egg" detaljima (u pop-kulturi je to skrivena poruka, simbol, šala ili detalj koji je namjerno ubačen u film, glazbeni spot ili videoigru).
Pjevačica se u spotu pojavljuje u nizu različitih izdanja - od šarenih i raskošnih kostima inspiriranih estetikom albuma Showgirl do onih nadahnutih različitim umjetničkim interpretacijama Ofelije, tragičnog lika iz drame Hamlet Williama Shakespearea.
U jednoj od scena, Swift nosi bijelu haljinu na lokaciji koja podsjeća na slavnu sliku Ofelija Johna Everetta Millaisa, dok se kasnije pojavljuje u svjetlucavoj haljini s dugom, kovrčavom crvenom perikom.
Neki kadrovi podsjećaju i na drugu sliku Ofelije, koju je naslikao Joseph Mordecai 1870-ih. Pjevačica zatim napušta povijesne scene i uskače u modernija izdanja, poput kostima u stilu plesačica iz 1920-ih, a u jednom se trenutku nađe i na gusarskom brodu.
Simbolika spota usko je povezana s temom pjesme - da ju je ljubav zaručnika Travisa Kelcea spasila od "Ofelijine sudbine". Dok se Shakespeareova Ofelija utapa nakon što izgubi razum, Swift u spotu pada s broda, ali se pojavljuje u kostimu sinkronizirane plivačice držeći se za splav za spašavanje.
Obožavatelji su uočili i druge skrivene poruke, poput kadra s kruhom od kiselog tijesta, za čije je pečenje pjevačica rekla da je "opsjednuta", te scene u kojoj hvata loptu za američki nogomet, što je jasna aluzija na Kelceovu karijeru u Kansas City Chiefsima.
Swift je svoj novi album The Life of a Showgirl najavila još u kolovozu, i to u podcastu svog zaručnika, New Heights. Tom je prilikom izjavila kako je to album koji je "jako dugo željela napraviti".
"Ovaj album govori o tome što se događalo iza kulisa u mom unutarnjem životu tijekom ove turneje, koja je bila tako ekstravagantna, električna i živahna", rekla je Swift. "Jako sam ponosna na njega, i on jednostavno dolazi iz najzaraznije radosnog, divljeg, dramatičnog mjesta u kojem sam bila u svom životu. Ta je pjenušavost došla do izražaja na ovom albumu."
Album je snimljen u Švedskoj tijekom njezine svjetske turneje Eras Tour, a na njemu je surađivala s dugogodišnjim producentima Maxom Martinom i Shellbackom.