Sydney Sweeney o reklami "koja je ubila woke": Nemam se kome ispričavati

Foto: Profimedia

Glumica Sydney Sweeney napokon je progovorila o kontroverzi koja je prije nekoliko mjeseci izbila zbog njezine reklame za traperice marke American Eagle, a koja je na internetu izazvala veliku raspravu. Sporna je bila igra riječi "genes" (geni) i "jeans" (traperice), zbog koje su mnogi reklamu protumačili kao promicanje genetske superiornosti.

Reklama koja je podijelila javnost

U reklami, mlada zvijezda odjevena u traper od glave do pete objašnjava: "Geni se prenose s roditelja na potomstvo. Često određuju osobine poput boje kose, osobnosti, pa čak i boje očiju." Zatim dodaje: "Moje traperice su plave."

Kritičari su odmah optužili brend da koristi Sweeney, plavokosu i plavooku glumicu vitke linije, kao simbol "dobrih gena". Neki su otišli i korak dalje, optuživši American Eagle za korištenje "nacističke propagande" i promicanje "nadmoći bijele rase" zbog dvosmislene upotrebe riječi "geni".

>>American Eagle odbacio optužbe da je reklama sa Sydney Sweeney "nacistička"

Dugo se čekao njezin komentar

U nedavnom intervjuu za GQ, glumica je konačno iznijela svoju stranu priče. "Uvijek sam vjerovala da nisam ovdje da ljudima govorim što da misle. Ovdje sam samo da im nekako otvorim oči za različite ideje", izjavila je.

Na pitanje osjeća li potrebu ispričati se zbog kontroverzi, odgovorila je odlučno: "Ispričat ću se svojim prijateljicama. Ali osim toga, ne. Znam tko sam. Znam što cijenim. Znam da sam ljubazna osoba." Dodala je kako ne dopušta drugima da je definiraju. "Znam da puno volim i znam da sam uzbuđena vidjeti što će se sljedeće dogoditi. I zato zapravo ne dopuštam drugim ljudima da definiraju tko sam."

Reakcija javnosti ju je, kaže, iznenadila. "Snimila sam reklamu za traperice. Mislim, reakcija je definitivno bila iznenađenje", istaknula je. "Ali volim traperice. Sve što nosim su traperice. Doslovno sam u trapericama i majici svaki dan svog života." Na optužbe o "genetskoj superiornosti" kratko je poručila: "Mislim da će ljudi čuti kada budem imala problem o kojem želim progovoriti."

Nadrealna podrška i poslovni uzlet

Sweeney se osvrnula i na podršku koju je dobila od istaknutih političkih figura poput predsjednika Trumpa i potpredsjednika Vancea nakon što se saznalo da je registrirana republikanka. "Bilo je nadrealno", priznala je, no dodala je da je ubrzo prestala pratiti cijelu situaciju.

"Odložila sam telefon. Snimala sam svaki dan", prisjetila se. "Snimam Euphoriju, tako da radim 16-satne smjene, i zapravo ne nosim telefon na set, tako da radim, a onda idem kući i spavam. Tako da nisam puno toga vidjela."

Iako nije pratila kritike, bila je svjesna poslovnih rezultata. Ustvrdila je da su dionice American Eaglea porasle usred kontroverze, unatoč medijskim napisima o padu posjeta trgovinama.

"Bila sam svjesna brojeva kako su se kretali. Dakle, kada sam vidjela sve naslove da su posjeti trgovinama pali za određeni postotak, ništa od toga nije bilo istina. Sve je bilo izmišljeno, ali nitko nije mogao ništa reći jer je tvrtka bila u razdoblju mirovanja", objasnila je. "Na kraju dana, znala sam čemu je ta reklama služila, a to su bile sjajne traperice, i zato me to nije pogodilo ni na koji način", zaključila je Sweeney.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.