SVATKO je od nas u jednom trenutku nešto prelomio u svom životu. I za to nam je trebalo puno odlučnosti, ali i hrabrosti.
Koje su to odluke s kojima ste nešto prelomili, pitali smo naše sugrađane. S odgovorima smo se često mogli poistovjetiti, a neki su nas dobro i nasmijali.
"Bojala sam se voziti, i onda sam ovo ljeto u Splitu rekla 'e sad ću ja sebi uzeti dodatne sate, al' kad to platim, ma onda iden pa taman u prvi stup'", iskrena je naša simpatična sugovornica.
Čak smo i sami postali dio jednog takvog prijelomnog trenutka.
"Sad stat' ovdje tu, da mi postavite ovo pitanje", iskreno nam je priznao sugovornik koji je ovu izjavu naveo kao primjer prijelomnog trenutka u svom životu.
Što su sve odlučili prelomiti naši sugovornici, pogledajte u videu.
Upravo je Prelomi! novi slogan čokoladnog brenda Dorine koji ovime poručuje da je Dorina uvijek uz svoje potrošače kako bi ih inspirirala, potaknula i ohrabrila u svim prijelomnim trenucima, od djetinjstva do odrasle dobi.
Ovu inspirativnu kampanju prate i tri nova okusa čokolada Dorina - Dorina Speculaas, Dorina Domaćica tamna i Domaćica malina.
Novi okusi dolaze i u novom ruhu u kojem im se pridružuju i već poznate Dorine s keksima – Dorina Domaćica original, Dorina Jadro, Dorina Napolitanke i Dorina Choco Napolitanke.
Čokolade Dorina pripremaju se isključivo od biranih zrna kakaa iz Gane, zemlje najkvalitetnijih uzgajivača i proizvođača kakaovca na svijetu, pri čemu Kraš inzistira na zrnima glavne berbe.
Sadržaj donosi Index u suradnji s Dorinom te u skladu s najvišim profesionalnim standardima.