SVAKE godine s nestrpljenjem se iščekuju božićne reklame, koje su uglavnom fokusirane na obiteljske i društvene vrijednosti. Brend John Lewis ove je godine donio dirljivu priču o udomiteljstvu.
U režiji Johna Lewisa ranije smo gledali lažni snijeg, slavne osobe, preslatke kućne ljubimce, no ove godine im je glavni fokus bilo podizanje svijesti o mladima bez roditeljske skrbi.
Ljudi su oduševljeni
Priča o paru koji se sprema u svoj dom primiti dijete jedna je od najemotivnijih reklama koje je ovaj brend ikada snimio. Istaknuli su važnost udomiteljstva i raznježili su tisuće ljudi, koji su im ispod YouTube videa ostavljali pozitivne poruke.
U ovogodišnjoj reklami glumac John Paul Hurley pokušava naučiti skejtati, a nakon brojnih neuspješnih pokušaja primjećuje napredak u tome. Ako se pitate zašto želi naučiti skejtati, odgovor se krije na kraju reklame - kada postaju udomitelji mlade djevojke, vidi se kako ona drži vlastiti skateboard. On se potrudio naučiti skejtati zbog nje.
Žele pomoći djeci bez roditeljske skrbi
Brend se u ovoj reklami udružio s Action for Children i Who Cares? nakon objave statističkih podataka da je u Ujedinjenom Kraljevstvu 108.000 djece bez roditeljske skrbi. "Dugoročno se obvezujemo podržati budućnost mladih u skrbi", piše na kraju reklame.
Rosie Hanley, voditeljica brenda i marketinga Johna Lewisa, rekla je da je ovogodišnja reklama rađena bez specijalnih efekata i strojeva za snijeg te da se razmišljalo o tome da cijena proizvodnje reklame bude prikladnija vremenu i okolnostima u kojima živimo.