NETFLIX je izbacio posljednju sezonu serije Orange Is The New Black koja prikazuje život zatvorenica u ženskom zatvoru, a u jednoj od epizoda prikazuje se scena iz ruskog dućana smještenog u New Yorku. Ono što je jednoj gledateljici zapelo za oko su proizvodi na policama u pozadini, a riječ je o popularnim hrvatskim i srpskim proizvodima umjesto ruskih.
Na Facebook grupi Društveni mediji podijelila je snimku zaslona spomenute scene i pokrenula raspravu među članovima. "Orange is the new black, finalna sezona - setting: ruski dućan u NY. U pozadini: svi hrvatski proizvodi. Je li ovo puka sreća? Je li ovo dobra reklama? Ako je puka sreća, koliko treba brendu da reagira?", napisala je, pritom pitajući ljude misle li da Kraš treba to iskoristiti.
"Puka, ne sreća, nego slučajnost. Location scout našao hrvatski dućan u, valjda, Astoriji za snimanje ove scene i mislio "ma sve je to Slavic, kao da Amerikanac zna razliku između ruskog i hrvatskog keksa', samo je zaboravio na različita pisma", smatra jedan od članova grupe. S druge strane, jedna djevojka tvrdi da je sve dio američkog načina promocije.
"Način reklamiranje u USA. Inače na ovaj način reklamiraju sve proizvode koje možete naći u dućanima tijekom TV serija. To je product placement ili Hrvat radi na sceni te je stavio hrvatske i srpske proizvode. To nije slučajnost, ništa u Americi na TV-u nije besplatno niti slučajno", napisala je.
Inače, ovo nije prvi put da se regionalni proizvodi pojavljuju u popularnim serijama. U petoj epizodi prve sezone mini serije "Good Omens" vidi se hladnjak slovenske marke Gorenje. Također, u seriji "Teorija velikog praska" pojavljuje se hrvatska zastava.