Rihanna je prema financijskim izvješćima svoje britanske tvrtke Denim UK Holdings izgubila oko 33 milijuna eura na neuspješnom modnom projektu s luksuznim brendom Louis Vuitton, piše Daily Mail.
Rihanna (37) je pokrenula svoju liniju odjeće Fenty 2019. godine u suradnji s francuskom modnom kućom, no suradnja je prekinuta 2021. godine, velikim dijelom zbog posljedica pandemije. Zbog strogih ograničenja putovanja, Rihanna, koja je bila aktivno uključena u dizajn, nije mogla posjećivati pariški atelje ni talijanske tvornice gdje se odjeća proizvodila.
U suradnju je uložila oko 30 milijuna eura, dok je LVMH, matična tvrtka Louis Vuittona, uložila sličan iznos, čime je Rihanna postala dioničarka s udjelom od 49.99 posto. Unatoč velikim očekivanjima, linija nije zaživjela.
Glavni razlog leži u iznimno visokim cijenama - primjerice, podstavljena traper jakna koštala je oko 930 eura. Za razliku od njezinih pristupačnijih i iznimno uspješnih linija Fenty Beauty i Savage X Fenty, luksuzna odjeća nije uspjela privući širu publiku.
Rihanna i LVMH 2021. godine donijeli su zajedničku odluku o gašenju modnog brenda. "LVMH i Rihanna potvrđuju svoju ambiciju da se usredotoče na rast i dugoročni razvoj Fentyja, s naglaskom na kozmetiku, njegu kože i donje rublje", stajalo je u tadašnjem zajedničkom priopćenju.
Iako je projekt propao, to nije značajnije utjecalo na Rihannino poslovno carstvo, čija se vrijednost procjenjuje na 1.3 milijarde eura. 2022. godine postala je najmlađa samostalna milijarderka u Americi. Njezin financijski uspjeh temelji se prvenstveno na kozmetičkoj liniji Fenty Beauty i brendu donjeg rublja Savage X Fenty.
Uz poslovne uspjehe, Rihanna, rođena kao Robyn Rihanna Fenty, ostvarila se i u privatnom životu. S partnerom A$AP Rockyjem ima troje djece: sinove RZA-u (3) i Riota (2) te nedavno rođenu kćer Rocki Irish Mayers.
Rihanna je odrasla na Barbadosu u skromnim uvjetima. Kao tinejdžerica je s dvije prijateljice osnovala glazbeni trio, a 2003. godine otkrio ju je američki producent Evan Rogers. Prepoznavši njezin talent, Rogers joj je osigurao audiciju kod tadašnjeg predsjednika diskografske kuće Def Jam, repera Jay-Z-ja.
Jay-Z je bio impresioniran i odmah joj je ponudio ugovor. Njezin debitantski singl Pon de Replay iz 2005. postao je svjetski hit, a ostalo je povijest. S više od 250 milijuna prodanih ploča, Rihanna je postala jedna od najprodavanijih glazbenih umjetnica svih vremena, a ostvarila je i zapažene uloge u filmovima kao što su Battleship i Ocean's 8.