DANI komunikacija mrze ukočenost i unaprijed pripremljene generičke stavove, a obožavaju stručnost, autentičnost i pristup bez dlake na jeziku. Komunikacijska industrija stoga je u niskom startu za novo izdanje festivala – koji će se održati od 20. do 23. travnja 2022. u rovinjskom hotelu Lone. Festivalski 360° stage ugošćuje samo najodvažnije govornike koji samouvjereno vladaju svojim znanjem– ali i pozornicom – i ne oklijevaju prenijeti ga drugima. Broj je mjesta u glavnoj dvorani ograničen, no nevjerojatna atmosfera nije rezervirana samo za nju: sudionici će, udobno smješteni, uz kavu i društvo najdražih kolega, predavanja moći još pratiti i u romantičnom ambijentu Shumice pod zelenim krošnjama powered by Addiko Bank u prizemlju hotela, na livadi hotela powered by Somersby pod rovinjskim suncem – ali i na plaži Lone, upijajući vitamin D uz zvuk valova.
Nagrade najboljima
Kakvi bi to Dani komunikacija bili bez seciranja najboljih postignuća industrije? Sva tri festivalska dana u večernjim terminima, uz konfete i u izvrsnom raspoloženju, cijela će se zajednica okupiti na svečanim dodjelama nagrada. U četvrtak će svi prisutni saznati tko su najbolji kreativci u regiji na dodjeli nagrada BalCannesa; u petak će biti poznati vlasnici ovogodišnjih statua natjecanja IdejeX te će biti uručene nagrade pobjednicima natjecanja Young Lions Croatia powered by Elan, dok će se u subotu proslaviti najeffiekasniji projekti natjecanja Effie, kao i najbolji digitalni projekti natjecanja MIXX. Sve one koji tijekom dodjela posebno vole s kolegama raspravljati o pobjedničkim projektima posebno će razveseliti vijest da će se radovi koji su u finalu BalCannesa gledati u četvrtak, da će se mladi lavovi industrije predstaviti u petak, a finalisti natjecanja Effie u subotu.
Punjenje baterija uz jogu – ili ples
Prije večernjega stresa prouzročenoga penjanjem na pozornicu i držanjem pobjedničkih govora, ali i nakon njega, sudionici će se moći opustiti uz jogu u prekrasnom ambijentu, u četvrtak uz zalazak, a u petak izlazak rovinjskoga sunca. A ni onima koji se opustiti vole uz plesne ritmove neće nedostajati sadržaja – za dobru atmosferu pobrinut će se Bulldog gin u četvrtak, a Antique u petak, partyje će otvoriti St. Louis band iz Beograda, a resident DJ-evima Rei i Leggeru pridružit će se DJ Goya, kao i DJ Felver all night!
Dk Merch i neodoljive nagrade partnera festivala
Za one koji žele DK energiju nositi svuda sa sobom, dostupne su i festivalske majice, hoodice, kao i serija Startasica izrađenih posebno za ovu priliku, a sve informacije dostupne su na poveznici. Oni koji bi kući željeli ponijeti i vrijedna iznenađenja festivalskih partnera, sve informacije mogu saznati ovdje. Osim fizičkih uspomena, gdje god se našli – na streamingu na plaži, na travi u lazy bagovima, u zanimljivoj raspravi s predavačima nakon predavanja u glavnoj dvorani, na jutarnjoj jogi ili večernjim druženjima – članovi jedinstvene DK zajednice itekako će s festivala ponijeti vrijedne uvide, nove ideje i važna prijateljstva.
Informacije o sudjelovanju, uživo i online, potražite na www.danikomunikacija.com.
O danima komunikacija:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
O organizatorima:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.