TRODNEVNO slavlje kreativnosti obilježeno je dupkom punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a posljednji je dan festivala dodatno učvrstio stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najkvalitetnije predavače – ali i da okupljaju najbolje od domaće industrije.
"Dajte AI-ju da nam riješi velike probleme – od klimatskih promjena do medicinskih otkrića", poručio je James Whittaker posljednjeg dana festivala Dani komunikacija, koji se ove godine održao od 20. do 23. travnja u rovinjskom hotelu Lone. Ovaj evanđelist, futurist i znanstvenik, koji je u svojoj poslovnoj karijeri bio zajednički nazivnik gigantima Microsoftu i Googleu te FBI-ju, na glavnoj je festivalskoj pozornici održao predavanje o budućnosti tehnologije i oduševio publiku. Govoreći o zanimanjima za koja se nagađa da će ljudske snage zamijeniti umjetnom inteligencijom, objasnio je da smo se usmjerili na sasvim krive stvari. "Prestanimo zamišljati što bi se loše moglo dogoditi i počnimo, uz pomoć AI alata, stvarati svijet u kojem zapravo želimo živjeti."
U subotu se na okruglu pozornicu velike festivalske dvorane popela i Kristina Kuzmič, autorica bestsellera, pridruživši se uz podršku Mastercardove platforme Priceless.com zajednici Dana komunikacija. "Razmislite o osobinama za koje su vam cijeli život govorili da su vaše slabe točke – i pretvorite ih u svoju supermoć", poručila je. S njezinom su se pričom mogli poistovjetiti svi kreativci – a njezine su lekcije bile korisne svima koji su ikada sumnjali u sebe, u poslovnoj ili privatnoj sferi: "Odlučila sam biti za druge ono što je meni trebalo kada sam bila na dnu. Vraćanje vlastitoj autentičnosti dovelo me do uspjeha."
Još jednoj važnoj perspektivi koja može pridonijeti spašavanju, a time i stvaranju boljeg svijeta posvetio se Thomas Kolster powered by ENNA, utjecajni marketinški aktivist i osnivač globalnog Goodvertising pokreta. "Kao marketinška industrija imamo sposobnost razumijevanja ljudi i to trebamo iskoristiti za pozitivnu promjenu", rekao je, pojasnivši: "Ljudi kupuju od onih koji bi i sami voljeli postati. Umorni smo od brendova koji samo govore, a ne djeluju u skladu s tim. Trebaju nam brendovi koji čine transformativnu razliku."
Izvrsnom programu glavne dvorane trećeg su se dana pridružili i Paul Holmes te Erika Wykes-Sneyd, a s domaćim se i regionalnim stručnjacima razgovaralo o kreativnosti, budućnosti digitalnoga tržišta, održivom poslovanju i brojnim drugim aktualnim temama. Posljednji je dan festivala dodatno učvrstio stav da Dani komunikacija na svoju pozornicu dovode najkvalitetnije predavače, a hotel Lone još je jednom svjedočio nevjerojatnoj kreativnoj energiji. Dani komunikacija ponovno su nadmašili velika očekivanja, stoga nije preostalo ništa drugo nego – sve ponoviti za godinu dana!
Više informacija o festivalu potražite na službenim stranicama.
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia. Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.