OBJAVLJENA je infografika koja prikazuje najutjecajnije modne influencere u 2023., prema Forbesu. Lista pokazuje da broj sljedbenika nije jedini pokazatelj uspješnosti modnih influencera na internetu. Mnogi od njih dokazali su se u razvoju vlastitih brendova te u uspješnim suradnjama i potpisivanju unosnih ugovora s poznatim modnim imenima što je razlog njihovog visokog plasmana na Forbesovoj listi.
Tako je najutjecajnija modna influencerica 2023 godine Emma Chamberlain koju prati "samo" 28 milijuna ljudi. Drugo mjesto zauzela je Nikkie de Jager (41 milijun pratitelja), a treće Chiara Ferragni (36 milijuna pratitelja). Charli D'Amelio, osoba s najviše pratitelja na popisu, njih čak 213 milijuna, završila je na četvrtom mjestu.
U top 5 je još i glazbenica Madison Beer (62 milijuna pratitelja).
Svjetske kompanije ulažu sve više u promociju svojih proizvoda i usluga preko influencera. U 2016. za to su izdvojile 1.6 milijardi dolara, dok se za 2023. procjenjuje da će izdvojiti 21 milijardu dolara, što je čak 13 puta više.
Ovo je 10 najutjecajnijih modnih influencera u 2023. godini: