Otkako je počela pandemija, popularnost ove vrste snimki eksplodirala je na YouTubeu

Screenshot: YouTube

OTKAKO se rasplamsala pandemija sredinom ožujka, snimke s uputama za meditaciju zabilježile su rast od čak 40 posto na YouTubeu.

CEO Alphabeta Sundar Pichai istaknuo je kako snimke s vođenim meditacijama imaju porast gledanosti od preko 40 posto otkako je pandemija počela.

Kako je distanciranje postalo "novo normalno", a sve više ljudi je počelo raditi od kuće, mnogi su izvor relaksacije potražili na YouTubeu, piše Mashable.

Osim toga, snimke s tutorialima za izradu kućnih maski prikupile su više od milijardu pregleda.

Snimka nazvana Blaženo duboko opuštanje iz 2011. na YouTubeu ima tako više od 18.5 milijuna pregleda.

Video ispod ima pak preko 26 milijuna pregleda.

No u ovim turbulentnim vremenima ljudi traže relaksaciju i na drugim mjestima. Popularne su tako aplikacije Headspace i Calm, sudeći prema App Storeu i Google Playu.

Audioaplikacija za fitness Aaptiv također je zabilježila značajno veći angažman tijekom pandemije.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.