DOGAĐAJI iz 2020. nesumnjivo su utjecali na potrošačke navike i promijenili ideju brige o sebi i osjećaja sigurnosti i zadovoljstva. Društvene mreže vrve savjetima i novim beauty rutinama te o tome kako što bolje iskoristiti duge dane provedene kod kuće. Isto tako, online možemo pronaći i puno stručnih predviđanja o trendovima ljepote koji će najviše utjecati na odluke i odabire korisnika 2021. godine.
FOREO, švedski tehnološki div za ljepotu i wellness, daje svoj osvrt na vodeće trendove i u nastavku otkriva svoj uži izbor:
ZDRAVA I ČISTA KOŽA:
U doba pandemije dobar dio dana moramo provesti sa zaštitnom maskom na licu. Vodeći trend stoga su zasigurno razna rješenja koja nam pomažu u održavanju kože zdravom, čistom i bez bakterija te mrtvih stanica. Ispravno i učestalo čišćenje lica bit će sve prisutnije kao prvi korak svake beauty rutine, a svjedočit ćemo i eksploziji dvaju trendova koji neprestano rastu. Prvi je "skinimalism” , koji će pozornost s teške šminke preusmjeriti na laganu ili će čak u potpunosti zamijeniti kreme za lice ili maske za prirodni i 'minimalni' efekt. Drugi trend je "fresh skin", odnosno fokus na svježoj, čistoj i prirodnoj koži.
TEHNOLOGIJA ZA NJEGU KOD KUĆE:
Uslijed lockdowna i uvođenja mjera 2020. godine, zabilježen je pravi procvat u korištenju uređaja za njegu kože na razini spa centra iz udobnosti vlastitog doma. I Pinterest je nedavno predstavio svoje izvješće o istraživanju koje naglašava eksploziju interesa za “spa iskustva kod kuće” i ostale rituale brige o sebi. Tehnologija danas pomaže i spašava potrošače nudeći im profesionalna rješenja koja se koriste kod kuće na potpuno siguran, pouzdan i učinkovit način.
PRIRODNI SASTOJCI:
Skinimalism će utjecati na svijet ljepote i wellnessa ne samo minimalizmom u njezi kože, već i potražnjom potrošača za prirodnim i održivim proizvodima te proizvodima visokih performansi. Doktorica Sheila Farhang, plastična kirurginja i osnivačica Avant Dermatology, potvrđuje rast ovog trenda i u 2021. godini: "Donedavno se njega kože na bazi prirodnih sastojaka smatrala nišom. S porastom broja potrošača osjetljivih na ekološka rješenja mnogi brendovi uvode prirodne proizvode.” Opcije za njegu kože koja se temelje na superhrani i prirodnim komponentama sve će više utjecati i na trendove ove godine.
ZAŠTITA PROTIV PLAVOG SVJETLA MALIH EKRANA I RJEŠENJA ZA ZOOM POZIVE:
Porastom rada na daljinu i “smart workinga” te uvođenjem sastanaka i konferencija na internetskim platformama, povećala se i potražnja potrošača za učinkovitim rješenjima u borbi protiv efekta plavog svjetla koje dopire sa zaslona te pojave takozvanih “Zoom Face” nepravilnosti kao što su vrećice ispod očiju, podočnjaci i sitne bore. Bit će stoga sve važnije usredotočiti se na tretmane koji su učinkoviti u očuvanju tonusa kože, a istovremeno u opuštanju i revitalizaciji područja oko očiju.
NO MAKE-UP MAKE-UP I FOKUS NA OČIMA:
I na kraju, ali ne manje važno, očekuje se da će u 2021. godini popularan trend No Make-up šminke biti sve zastupljeniji. Preferirat će se lagana i gotovo nevidljiva šminka za lice ili će čak i ona biti zamijenjena tek kremom za lice ili maskom. Pažnja će se usmjeriti na pogled i oči - naglasak će biti na živim bojama, istaknutim obrvama te umjetnim trepavicama.
FOREO proizvode potražite i kod sljedećih partnera: Douglas, Martimex Parfumerija, FABUspot by Anabella, dm - drogerie markt Hrvatska, Bipa, Sancta Domenica i lijepa.hr.