U NAMJERI da ljubiteljima glazbe i novih tehnologija ponudi nešto novo i dosad neviđeno, producent Mark Ronson udružio se s Facebookom, Columbia Recordsom i Sonyjem te osmislio prvi interaktivni glazbeni Instagram spot u kojem mogu sudjelovati i fanovi.
To je prvi glazbeni spot ciljano rađen za Instagram priče, a režirat će ga Clare Gillen. Riječ je o videu za pjesmu "Pieces of Us", snimljen je s mobitelom uz AR efekte ali bez postprodukcije, a fanovi će u idućih 48 sati u njegovu dovršavanju moći sudjelovati na različite načine.
Ankete, pitanja i snimke uz nove efekte samo su neki od načina na koji će se svi zainteresirani moći probati pojaviti u novom Ronsonovom spotu. Premijeru će imati na IGTV-u Marka Ronsona a trebao bi, nadaju se partneri povezani u ovom projektu, označiti početak nove ere video izražavanja poznatih, polupoznatih i nadolazećih glazbenika širom svijeta.