Neki kažu da je u novoj božićnoj reklami iskopirana scena iz "najtužnijeg filma ikad"

Screenshot: YouTube

Nova božićna reklama lanca trgovina John Lewis, čije se objavljivanje u Britaniji smatra neslužbenim početkom blagdanske sezone, i ove je godine rasplakala gledatelje. Ipak, mnogi su obožavatelji ostali iznenađeni, ističući kako im je ovogodišnja priča neočekivano izazvala tjeskobu.

Ovogodišnja reklama u središte stavlja dirljiv odnos oca i sina. Vidimo sina kako s nestrpljenjem promatra oca dok odmotava božićni poklon. U trenutku kada otac ugleda staru vinilnu ploču, reklama ga vraća u sjećanja na dane njegove mladosti i odrastanje njegova sina.

Unatoč toploj poruci, mnogi su na društvenim mrežama priznali kako su se osjećali tjeskobno gledajući reklamu, a razlog leži u njezinoj tajnoj vezi s filmom koji mnogi nazivaju "najtužnijim ikad snimljenim".

Poveznica s filmom Aftersun

Riječ je o filmu Aftersun koji prati mladu ženu dok se prisjeća ljetovanja koje je provela s ocem, kojeg glumi Paul Mescal.

U ključnoj sceni filma, ona se na jednoj zabavi prisjeća plesa s ocem uz hit Under Pressure grupe Queen i Davida Bowieja. Film snažno sugerira da se njezin otac borio s problemima mentalnog zdravlja te da više nije dio njezina života u odrasloj dobi. Scena s kojom uspoređuju reklamu:

Gledatelji su odmah uočili sličnost. "Božićna reklama John Lewisa toliko me podsjeća na scenu iz noćnog kluba u filmu Aftersun, poznatijem kao najtužniji film ikad", napisao je jedan korisnik na Twitteru.

"Reklama John Lewisa definitivno je inspirirana Aftersunom. Mislili su da nećemo primijetiti... ali jesmo", dodao je drugi, dok je treći zaključio: "Čekajte, božićna reklama John Lewisa ima svoj 'Under Pressure' trenutak u stilu Aftersuna."

Novinar Harry Wallop usporedio je reklamu sa serijom Adolescencija, dodavši: "Da, ovo je prvi put u 18 godina da je John Lewis prikazao odnos oca i sina. I sve je to vrlo uznemirujuće."

Što kažu u John Lewisu?

Rosie Hanley, direktorica brenda u John Lewisu, objasnila je za portal Little Black Book online važnost glazbe u ovogodišnjoj kampanji. "Ove godine više nego ikad glazba igra ogromnu ulogu u reklami", izjavila je.

"Glazba je na neki način reklama. To je priča, to je emocija. Donosi tu nostalgiju 1990-ih koju također donosi, zaista svjež pogled na nju. Ne obraća se samo našem 50-godišnjem ocu. Već se obraća i njegovom 18-godišnjem sinu, toj međugeneracijskoj vezi i sposobnosti poklona da stvori tu vezu", nastavila je Hanley.

"Mislim da se to zaista vraća na onaj uvid u kupce koji smo imali od samog početka, a to je da se kao nacija borimo objasniti kako se osjećamo, a Božić je doba godine kada pokušavamo slušati."

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.