KAD JE svojedobno Simona Gotovac u svojoj pjesmi "Lova" otpjevala "...neću živjeti bez stila, hoću Gucci, Pradu i Versace...", po svemu sudeći je opisala svaku sedmu Hrvaticu stariju od 15 godina (14,2 posto). Pokazuje to istraživanje kvalitete Qudal, prema kojemu znatan postotak Hrvatica cilja na najvišu razinu svjetske kvalitete i luksuza kada je riječ o ženskim torbicama - omiljene su one brendova Guess, Lacoste, Louis Vuitton, Gucci, Furla i Prada.
"Indikativno je da velik broj pripadnica ljepšeg spola Lijepe naše kao najkvalitetnije ženske torbice navodi najluksuznije i ujedno najskuplje proizvode iz ove kategorije kao što su to Louis Vuitton, Gucci ili Prada. To su odgovori onih bolje stojećih i bolje informiranih pripadnica ljepšeg spola Hrvatske. Druga strana medalje je ta da čak 66,7 posto ispitanica u Hrvatskoj navodi da na osnovu vlastitog iskustva ne zna navesti niti jednu kvalitetnu robnu marku ženskih torbica. To također puno govori o socioekonomskoj slici naše zemlje", navodi Robert Slavečki, direktor programa Qudal.
QUDAL (QUality meDAL), Hrvatska 2011.
1. GUESS = 3,9 posto
2. Lacoste = 3 posto
3. Louis Vuitton = 2,1 posto
4. Gucci = 1,8 posto
5. Furla = 1,8 posto
6. Prada = 1,6 posto
7. United Colors of Benetton = 1,4 posto
8. Ostalo = 17,8 posto
9. Bez odgovora/Ne znam = 66,7 posto