LUKE ANSELL kupio je posve novu kuću u Bournemouthu u Ujedinjenom Kraljevstvu. S jedne online trgovine naručio je kauč, no nikako nije očekivao što će dostavljači napraviti. Naime, vlasnik kaže da su dostavljači zaglavili sa sofom na stubištu i da su mu oštetili zidove. Nakon štete koju su učinili, samo su rekli da nemaju vremena to popravljati te su otišli, piše BBC.
Ostavili su kauč i otišli
Ručno rađen kožni kauč trebao je biti najnoviji dodatak kući u koju su se Ansell i njegova supruga nedavno uselili. Dostavljači su stigli 19. siječnja i procijenili da nemaju dovoljno mjesta kako bi kauč odnijeli na kat kuće. Ipak, pokušali su ga prenijeti, no kauč je zapeo na stubištu.
"Zaglavio se i nije ga se moglo pomaknuti ni naprijed ni nazad, a oni su rekli: 'Više ništa ne možemo učiniti, nemamo vremena i moramo ići.' To je bila prava noćna mora. Čak su mi rekli da potpišem da je kauč uspješno dostavljen, nakon čega smo se posvađali", rekao je Ansell. Osim što su zaglavili, oštetili su zid.
Tvrtka poslala objašnjenje
Tvrtka je opovrgnula neke od navoda vlasnika kuće i rekla kako će isporučiti novi kauč do ulaza u kuću i popraviti oštećenja na zidovima, a zbog ovog slučaja provode internu istragu. Kažu da je Ansell u vrijeme isporuke razgovarao o problemu uskih stepenica s odjelom za korisničku podršku i savjetovao da bi dostavljači "trebali pokušati" odnijeti kauč na kat.
"Dok su naš vozač i njegov kolega pokušavali podići kauč na drugu stepenicu, vi ste također pokušavali pomoći te ste zajedno s dostavljačima uspjeli zaglaviti kauč i oštetiti zidove. Mi kao tvrtka nastojimo da nam naši klijenti uvijek budu na prvom mjestu i gradili smo svoje poslovanje tijekom 13 godina s tim u prvom planu. Također jako pazimo na sigurnost našeg osoblja i to je jedan od naših prioriteta", piše u mailu koji su poslali Ansellu.
Ansell je fotografiju zaglavljenog kauča objavio u lokalnoj Facebook grupi, nakon čega su četiri člana grupe došla u njegov dom i pomogla mu odnijeti kauč na gornji kat kuće.