Stiglo je to doba godine kada se s nestrpljenjem iščekuje jedan poseban trenutak - objava božićne reklame lanca robnih kuća John Lewis. Kao i svake godine, i ova donosi emotivnu priču i pomno odabranu glazbu koja će zasigurno dirnuti srca gledatelja diljem zemlje.
Njihove reklame postale su dio blagdanske tradicije, a mnoge od njih ostale su upamćene godinama. Dovoljno je sjetiti se obrade pjesme Somewhere Only We Know u izvedbi Lily Allen, koja je i 12 godina kasnije ostala sinonim za Božić, ili kultnih kampanja poput "Man on the Moon" i "The Boy and The Piano".
Za 2025. godinu, John Lewis šalje poruku: "Ako ne možete pronaći riječi, pronađite dar." Reklama, objavljena jutros, 4. studenog, oživljava 35 godina staru pjesmu kroz priču o ocu i njegovom sinu tinejdžeru koji se ponovno povezuju za Božić.
Radnja započinje scenom obitelji koja sprema darove, no primjetno je da je mladić tužan i odsutan. Dok otac prebire po darovima ispod drvca, tinejdžer odlazi u svoju sobu. Otac tada pronalazi neotvoreni dar od sina - vinilnu ploču s klasičnom house pjesmom iz njegovih dana mladosti, Where Love Lives od Alison Limerick.
Čim krenu prvi taktovi, glazba vraća oca u sjećanja na plesni podij. U vizijama mu se pojavljuje sin, prvo kao tinejdžer koji nestaje pod svjetlima kluba, a zatim kao dječak koji mu trči u zagrljaj te na kraju kao novorođenče u njegovom naručju. Glazba postaje most između oca i sina, a pjesma prelazi u nježniju verziju koju je obradio poznati glazbenik Labrinth.
Vraćajući se u sadašnjost, sin ulazi u dnevnu sobu i zatječe oca kako pleše. Iako mu je isprva malo neugodno, prilazi ocu i snažno ga zagrli. U tom trenutku, bez ijedne izgovorene riječi, razmjenjuju "hvala" s jasnom porukom: "Znam da nismo bliski kao nekad, ali volim te."
Reklama je odmah po objavi dirnula gledatelje, a društvene mreže preplavljene su emotivnim komentarima koji potvrđuju da je John Lewis ponovno uspio izazvati suze.
"Božićna reklama John Lewisa za 2025. godinu stvarno pogađa u srž", napisala je jedna osoba na X-u. Druga je dodala: "Apsolutno obožavam božićnu reklamu John Lewisa. Jednostavna i vrlo dirljiva poruka. Fantastično."
"Još jedna briljantna božićna reklama John Lewisa, jecala sam dok sam stajala na autobusnoj stanici", podijelila je treća korisnica.
Rosie Hanley, direktorica brenda John Lewis, izjavila je: "Ovogodišnja božićna kampanja John Lewisa proslava je povezanosti, sjećanja i neizrečenih emocija koje sezonu čine istinski čarobnom. U John Lewisu razumijemo moć promišljenog poklona i nadamo se da će reklama inspirirati naše kupce da pronađu dar koji izražava njihove osjećaje, dopuštajući samom poklonu da govori umjesto riječi koje ponekad zataje."
O izboru pjesme oglasila se i pjevačica Alison Limerick: "Vrisnula sam kad sam čula da će ‘Where Love Lives’ biti u reklami - doslovno sam vrisnula kao uzbuđeno dijete. Glazba je uvijek imala moć da okupi sve vrste ljudi, ali nadam se da će ovogodišnja božićna reklama John Lewisa onima koji je vide pružiti novu, emocionalnu povezanost s pjesmom - pogotovo s onim što je Labrinth stvorio. Njegova nježna verzija je jednostavno predivna; sigurno će ispuniti srce ljubavlju."
Svoju perspektivu podijelio je i Labrinth: "Pomisliti da će dječak poput mene iz East Londona, Hackneyja, koji je odrastao gledajući ovu ikoničnu reklamu, jednog dana preoblikovati klasik i skladati glazbu za progresivan smjer John Lewisa, velika je stvar za mene. Ova reklama je ugrađena u britansku božićnu kulturu i nedostaje mi dom, tako da mi je čast biti dio toga."