Moglo bi vas iznenaditi koliko je ljudi gledalo ovogodišnji Eurosong

Foto: EBU

OBJAVLJENI SU službeni podaci o gledanosti Eurosonga za 2023. godinu. EBU je potvrdio da su ovogodišnje tri večeri Eurosonga gledala ukupno 162 milijuna ljudi na 38 tržišta javnih medija.

162 milijuna gledatelja znači povećanje od milijun gledatelja u usporedbi s prošlogodišnjom gledanošću Eurosonga održanog u Torinu, ali još uvijek veliki pad od 42 milijuna ljudi u odnosu na izdanje 2016., kada su Eurosong gledala rekordna 204 milijuna ljudi.

Ovogodišnja zemlja domaćin, Ujedinjeno Kraljevstvo, dosegla je najveću gledanost Eurovizije dosad, s prosjekom od 9.9 milijuna gledatelja i udjelom od 63%. Prošlogodišnja zemlja pobjednica, Ukrajina, ostvarila je udio gledanosti od 19.7%.

U Hrvatskoj je prema neslužbenim podacima Eurosong gledalo više od 50% stanovništva, odnosno oko 2 milijuna ljudi.

2.3 milijuna ljudi gledalo je natjecanje u Švedskoj i doživjelo pobjedu svoje predstavnice Loreen, što je 82.3% svih TV gledatelja u zemlji.

Dodatno, više od 10 milijuna ljudi gledalo je emisije uživo na YouTubeu. 7.6 milijuna ljudi gledalo je veliko finale, dok su još 3.2 milijuna ljudi pratila polufinala.

Izvršni supervizor Eurosonga Martin Österdahl izjavio je sljedeće: "Eurosong je još jednom dokazao da mediji javnog servisa imaju moć ujediniti svijet kroz glazbu s globalnim dosegom na koji smo iznimno ponosni. Oduševljeni smo što vidimo da svake godine sve više i više ljudi diljem svijeta otkriva ovaj poseban događaj i da on pruža veliku platformu za lansiranje nove glazbe", poručio je.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.