STEPHAN LUPINO napravio je veliki zaokret u svom umjetničkom stvaralaštvu tijekom pandemije te se vratio sakralnim motivima, od kojih su do sada bili najpoznatiji "Lupinovi križevi".
Hrvatski umjetnik svjetskog glasa će se prvi put publici predstaviti motivom Posljednje večere, s kojim je započeo isprva na manjim platnima, sve dok ovih dana nije završio sliku monumentalnih dimenzija 170x100.
Lupino uskoro priprema izložbu u Sloveniji i Klovićevim dvorima.
Sredinom prošle godine Lupino je svojem rodnom gradu Varaždinu donirao skulpturu znakovitog naziva Majka hraniteljica. Impozantna skulptura, čija visina s podestom doseže čak četiri metra postavljena je ispred Sveučilišta Sjever, a simbol je obnove u postkorona periodu te predstavlja odmak od kataklizme i apokalipse prema nečemu pozitivnom.
Također, njegova skulptura, žena maslina, ima simbolično značenje žene hraniteljice.
"Stari Grci i Rimljani maslinovo su ulje nazivali tekućim zlatom koje teče sa zemlje u nebesa pa sam i ja ženu maslinu simbolički zamislio kao zlato", pojasnio nam je Lupino krajem prošle godine dok je impozantno djelo još uvijek bilo u izradi.
Podsjećamo, u ožujku prošle godine profesor s Oxforda i umjetnički kritičar Andrew Hemingway napisao je recenziju za djelo Stephana Lupina koja simbolizira koronavirus pod nazivom Planet Apocalypse.
"Planet Apocalypse je treća slika iz serije Planet Fire. Ova slika prikazuje stanje u kojem se naš planet našao, uništen od čovjeka, prirodnih katastrofa i virusom covid-19. Zemlja u krupnom planu postaje stanica virusa koja u svojoj srži otkriva viziju očaja. Iskrivljeni, rastopljeni, deformirani oblici života i grozničave izobličene lubanje pokazuju scenarij za sudnji dan, neizbježnu apokalipsu koja nagoviješta kraj svega", napisao je Hemingway u svojoj recenziji.