Kineskinje znaju kako se to radi: Golim tijelima privlače gledatelje SP-a

IAKO se Kina ove godine nije kvalificirala na Svjetsko nogometno prvenstvo, kineske kompanije ušle su u višu sponzorsku ligu te se njihovi oglasi nalaze uz teren zajedno s Visom, McDonald'som i Coca-Colom. Baš iz tog razloga Kinezi na sve moguće načine žele skrenuti pažnju na SP 2010., a pritom se služe golišavim modelima koji privlače gledatelje najpopularnijeg sporta na svijetu.

Posljednja kampanja kojom su uspjeli dobiti zasluženu pažnju, gole su Kineskinje koje poziraju s Jabulanijem, službenom loptom ovogodišnjeg prvenstva, zatim djevojke odjevene u brazilske bikinije ili pak one koje su omotane tek toaletnim papirom. Iako neki smatraju da ovakav način privlačenja publike nije učinkovit, mogli bi se prevariti s obzirom na to da su Kinezi zasad rekorderi u praćenju ovogodišnjeg nogometnog prvenstva.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.