NARODNI radio više nema isto ime, dodali su dvije strane pjesme po satu, snimili nove promo fotke za voditelje i ako je suditi prema reakcijama dijela fanova - ništa više nije isto.
Ljuti su. Razočarani. Raspamećeni. Spremni na štošta.
Još jučer ste se vozili do posla i bili sigurni da se u ovom prevrtljivom svijetu barem možete osloniti na to da ćete na Narodnom čuti najveće hitove Magazina, Graše i Parnog Valjka, a već danas se vozite do posla i na bravu! slušate najveće hitove Magazina, Graše i Parnog Valjka... ali i "kuriozitete" kao što su pjesme Freddieja Mercuryja, Rihanne i Tine Turner.
Što se događa??!?
Je li ovo paralelna stvarnost?
Zar ništa nije sveto?
Ovakav veliki obrat nismo vidjeli otkako je Pevec promijenio naziv u Pevex.
Ovi ljudi još uvijek naručuju pjesme, dakle, ne vole promjene
Teško je nekima od nas odgonetnuti u čemu je točno problem i zašto bi dvije strane pjesme u sat vremena bile tretirane kao "kompletni rebranding" ili "izdaja svega što je Narodni predstavljao", međutim radio je posebna platforma i oni koji ga slušaju, očito imaju neka pravila i ideje koje su potpuno nejasne nama koji radio slušamo samo onda kad nam pametni telefon iz ovog ili onog razloga nije spojen u autu.
Na kraju krajeva, radio je jedina platforma na kojoj ljudi još uvijek naručuju pjesme.
Videoteke su zatvorile vrata, u telefonskom imeniku nema jednog poznatog imena, Tamagotchiji gladuju jer ih klinci više ne hrane, teško je više pronaći osobu s kojom biste razmijenili sličice za svoj Cro Army album, a zvuk dial-up modema zamijenila je smrtna tišina, ali jedna navika živi vječno.
Da, u 2022. ljudi još uvijek, pored potpuno funkcionalnog YouTubea i streaming servisa, naručuju pjesme. Uzimaju telefone i, umjesto da skoknu na Spotify, zovu radio u nadi da će voditelji uslišiti njihove molbe i u eter pustiti pjesmu koju su čuli 50.000 puta.
Samo ovo dovoljno je da shvatite o kakvoj se snazi volje, upornosti i odanosti tradiciji ovdje radi. Dovoljna je mala promjena da sve te ljude potpuno izbaci iz takta i natjera ih da se zapitaju kuda ide ovaj svijet.
A ovo nije mala promjena.
Nikako!
Ne samo da je 85% posto sadržaja ostalo više-manje isto kao i prije nego će 15% novog sadržaja biti više-manje slično kao i kod konkurencije. Nema bravo! namjeru puštati Eda Sheerana, Tinu Turner i Rihannu kao, primjerice, Otvoreni. Nema šanse! Oni će pustiti DRUGE pjesme Eda Sheerana, Tine Turner i Rihanne.
Pa ovo je veća promjena nego kad je Facebook promijenio ime u Meta.
Samo ne dirajte teletekst!
Osim toga, ovi ljudi dolaze s revolucionarnim idejama, novim nazivima i sloganom "i osjećaj i feeling".
Nema više! Dosta je bilo! Bravo! je okrenuo ploču. Imaju "viziju", "daju dodatni vjetar u leđa klijentima", "implementiraju nova tehnološka dostignuća", smatraju da imaju osiguranu "ulogu lidera", "prizivaju emocijama obojene slike, od nadanja do uspomena", imaju "moderna dizajnerska rješenja" i ostale korporativne fraze koje i očekujete čuti od korporativaca s vizijom. Znaju da "glazba stvara feeling".
Parafrazirali su omiljenu poštapalicu 9 od 10 Instagram mama ("Živi, smij se, voli") pa je nova filozofija stanice: "Slušaj, osjeti, živi."
Kopernikanski!
Pozvali su i nove ljude. Primjerice, dolazi i potpuno rebrendirani Drago Ćosić koji, pripremite se na šok, neće komentirati tekme na TV-u, nego će, nećete vjerovati, komentirati tekme na radiju.
Bam!
Bilo bi još bolje da i njemu promijene ime pa da više ne bude Drago Ćosić nego samo drago!. No, možda ne treba pretjerivati.
I umjesto da slave ovaj veliki rebranding kakav nismo vidjeli otkako je Puffy promijenio ime u Puff Daddy, pa u P.Diddy, pa u Diddy, pa ponovno u P. Diddy, pa onda u Sean John, pa u Swag, pa onda ponovno u Puff Daddy, a na kraju u Love, dio slušatelja nezahvalno rogobori na mrežama i tvrdi da briše Narodni s liste memoriranih stanica.
No, tako je to s velikim promjenama - iziskuju velike žrtve. Bilo kako bilo, bit će kako će biti. Samo neka nitko ne dira teletekst jer ako Germania, ne daj bože, sutra promijeni broj stranice rezultata sa 729-737 na 650-658, imat ćemo nerede na ulicama.